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~institution:"Bayerische Landeszentrale für Neue Medien"
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Personalisierung in den Medien
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
German
2
Author
All
Brüggen, Niels
1
Goldhammer, Klaus
1
Martick, Anja
1
Schmid, Michael
1
Wagner, Ulrike
1
Institution
All
Bayerische Landeszentrale für Neue Medien
National Bureau of Economic Research
88
Springer Fachmedien Wiesbaden
30
Harvard Graduate School of Business Administration
8
Verlag Dr. Kovač
8
Friedrich-Schiller-Universität Jena
7
IGI Global
7
Edward Elgar Publishing
5
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
4
FinanzBuch Verlag
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Kassel University Press GmbH
4
Basel Committee on Banking Supervision
3
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
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Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
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Melbourne Institute of Applied Economic and Social Research
3
RWTH Aachen
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Shaker Verlag
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Springer-Verlag GmbH
3
Steidl-Verlag <Göttingen>
3
Universität Mannheim
3
W. Kohlhammer GmbH
3
Campus Verlag
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Dr. Rainer Hampp <Firma>
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Erasmus Research Institute of Management
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Eusl-Verlagsgesellschaft mbH
2
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
2
Harvard Business Review Press
2
Josef Eul Verlag GmbH
2
Peutinger-Collegium
2
Robert Schuman Centre for Advanced Studies
2
Technische Universität Dresden
2
Tectum Verlag
2
University of Canterbury / Dept. of Economics and Finance
2
Verlag Franz Vahlen
2
Victoria University of Wellington / School of Economics and Finance
2
Westfälische Wilhelms-Universität Münster
2
World Bank Group
2
Advertising Research Foundation
1
Agricultural and Applied Economics Association - AAEA
1
more ...
less ...
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BLM-Schriftenreihe
2
Source
All
ECONIS (ZBW)
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1
Geschäftsmodelle für den Hörfunk im digitalen Zeitalter : Studie im Auftrag der Bayerischen Landeszentrale für neue Medien (BLM)
Goldhammer, Klaus
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408762
Saved in:
2
Teilen, vernetzen, liken : Jugend zwischen Eigensinn und Anpassung im Social Web ; 5. Konvergenzstudie
Wagner, Ulrike
(
ed.
);
Brüggen, Niels
(
contributor
)
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013408752
Saved in:
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