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~institution:"Books on Demand GmbH <Norderstedt>"
~institution:"Peter Lang GmbH"
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Bibliometrie
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China
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1
Corporate governance
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Decision
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Digitale Dienste
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Dodd-Frank Wall Street Reform and Consumer Protection Act
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Emotion
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Thesis
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Sammlung
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Arbeitspapier
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Festschrift
1
Forschungsbericht
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Market information
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Marktinformation
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Working Paper
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Language
All
German
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English
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Author
All
Spann, Martin
2
Dechant, Andrea
1
Gesley, Jenny W.
1
Hannen, Stefan
1
Lange, Katharina
1
Mattmüller, Roland
1
Schmidt, Toni
1
Schuckmann, Eva
1
Smolnik, Stefan
1
Stich, Lucas
1
Tancredi, Sara
1
Tenberg, Ingo
1
Yan, Wenjia
1
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Institution
All
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
Peter Lang GmbH
Springer Fachmedien Wiesbaden
62
Friedrich-Schiller-Universität Jena
30
Verlag Dr. Kovač
30
Nomos Verlagsgesellschaft
19
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
13
Universität Mannheim
12
Helmut-Schmidt-Universität
10
Eric Cuvillier <Firma>
7
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
5
RWTH Aachen
5
Technische Universität Ilmenau
5
Universität Zürich / Institut für Schweizerisches Bankwesen
5
Josef Eul Verlag GmbH
4
Karlsruher Institut für Technologie
4
Shaker Verlag
4
Svenska Handelshögskolan <Helsinki>
4
University of Stellenbosch. Faculty of Economic and Management Sciences. Graduate School of Business.
4
Universität Hamburg
4
Universität St. Gallen
4
Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
3
Institut für Internationales Recht des Spar-, Giro- und Kreditwesens
3
Logos Verlag Berlin
3
NMP-Verlag
3
Steinbeis-Stiftung für Wirtschaftsförderung
3
University of Western Sydney
3
Universität Bayreuth
3
Universität Bremen
3
Wirtschaftsuniversität Wien
3
College of Health and Science
2
Dr. Hans-Joachim Köster <Firma>
2
Duncker & Humblot
2
Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
2
Forschungsstelle für Internationales Management
2
Goethe-Universität Frankfurt am Main
2
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
2
Ifo Institut
2
Justus-Liebig-Universität Gießen / Institut für Agrarpolitik und Marktforschung
2
Leuphana Universität Lüneburg
2
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Published in...
All
Electronic commerce & digital markets : ecm
2
Schriften zu Marketing und Handel
2
Europäische Hochschulschriften / 2
1
Frankfurter wirtschaftsrechtliche Studien
1
Göttinger Schriften zum Wirtschaftsrecht
1
Münsteraner Schriften zur internationalen Unternehmensrechnung
1
Strategisches Marketingmanagement
1
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1
Shopper behavior at the point of purchase : drivers of in-store decision-making and determinants of post-decision satisfaction in a high-involvement product choice
Schmidt, Toni
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011459342
Saved in:
2
Customer behavior in online dating
Dechant, Andrea
-
2016
-
1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011586073
Saved in:
3
Mobile Marketing : eine experimentelle Studie über den Einfluss von mobilen Verkaufsfördermaßnahmen auf die Einstellungsbildung und die Verhaltensabsichten
Lange, Katharina
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011710364
Saved in:
4
Buyer behavior in customer-driven pricing mechanisms
Stich, Lucas
-
2017
-
1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011671972
Saved in:
5
Zur Akzeptanz von Gastronomieeinrichtungen in Betrieben des stationären Einzelhandels : theoretische Gundlagen und empirische Ergebnisse
Tenberg, Ingo
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011348028
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6
Shopping Enjoyment : Determinanten, Auswirkungen und moderierende Effekte
Schuckmann, Eva
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011348029
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7
Die Aufsicht über die Finanzmärkte in den
USA
: nationale Entwicklungen und internationale Vorgaben
Gesley, Jenny W.
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011472614
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8
Integrated reporting : useful for investors?
Hannen, Stefan
-
2017
Framework conceptually and provides a descriptive analysis of the degree of IR in existing reports from South Africa and the
USA
…
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011710338
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9
Die Regulierung von Hedge-Fonds und Private Equity in Europa und den
USA
: eine rechtsvergleichende Untersuchung der AIFM-Richtlinie und des Dodd-Frank-Act unter ergänzender Einbez...
Tancredi, Sara
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011429110
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10
The role of representatives of minority shareholders in the system of corporate governance : in the context of corporate governance in the US, EU and China
Yan, Wenjia
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011580039
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