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~institution:"Books on Demand GmbH <Norderstedt>"
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Agency-Theorie
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1
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Organisationstheorie
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Organisationswandel
1
Organisatorischer Wandel
1
Organization theory
1
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1
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
3
Glossar enthalten
1
Glossary included
1
Thesis
1
Language
All
German
5
English
2
Author
All
Back, Camila
1
Bauer, Christoph
1
Bleich, Torsten
1
Dowling, Katharina
1
Nebe, Christian
1
Rüther, Christian
1
Spann, Martin
1
Wyser, Rafael
1
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Institution
All
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
National Bureau of Economic Research
391
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
76
Springer Fachmedien Wiesbaden
72
Edward Elgar Publishing
32
Institute for the Study of Labor (IZA)
25
Friedrich-Schiller-Universität Jena
23
ARENA
21
CESifo
19
EconWPA
17
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
15
Ekonomiska forskningsinstitutet <Stockholm>
14
IGI Global
14
United States / Congress / House / Committee on Interstate and Foreign Commerce
14
Department of Economics, University of Pennsylvania
13
HAL
13
Verlag Dr. Kovač
13
Agricultural and Applied Economics Association - AAEA
12
Economic Research Service, Department of Agriculture
12
Max-Planck-Institut für Ökonomik <Jena> / Abteilung Strategische Interaktion
11
Nomos Verlagsgesellschaft
11
Tilburg University, Center for Economic Research
11
Center for the Study of Law and Economics <Saarbrücken>
10
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
10
Bonn Graduate School of Economics
9
Department of Economics, Tulane University
9
Johns Hopkins University / Department of Economics
9
Manchester Business School
9
OECD
9
Université Laval / Département d'Economique
9
C.E.P.R. Discussion Papers
8
Centre Interuniversitaire de Recherche en Analyse des Organisations (CIRANO)
8
Institut für Volkswirtschaftslehre, Wirtschaftswissenschaftliche Fakutät
8
Nobel Prize Committee
8
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
8
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
8
Center for Economic Research <Tilburg>
7
Helmut-Schmidt-Universität
7
Instituttet for Industriøkonomi og Virksomhedsstrategi <Kopenhagen>
7
Shaker Verlag
7
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Published in...
All
Electronic commerce & digital markets : ecm
2
Source
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ECONIS (ZBW)
7
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1
Soziokratie, Holakratie, Frederic Lalouxs "Reinventing Organizations" und ... : ein Überblick über die gängigsten Ansätze zur Selbstorganisation und Partizipation
Rüther, Christian
-
2017
-
3., leicht überarbeitete Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011720570
Saved in:
2
The behavioral economics of digital customer-firm interactions
Back, Camila
-
2022
-
1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013329539
Saved in:
3
Consumer behavior and behavioral biases in the sharing economy
Dowling, Katharina
-
2019
-
1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012126052
Saved in:
4
Jeder für sich oder gemeinsam fürs Ganze? : Kooperation als Grundprinzip agiler Organisationen
Bauer, Christoph
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011655619
Saved in:
5
Evaluation von Förderprojekten : Governance-Analyse einer spezifischen Evaluationssituation unter Anwendung der Prinzipal-Agenten- und der Vertrauenstheorie
Wyser, Rafael
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011420333
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6
Organisation und Regulierung der Arzneimitteldistribution in Deutschland
Nebe, Christian
-
2015
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011335053
Saved in:
7
Die leistungsorientierte Professorenbesoldung in Deutschland : ein Bewertungsversuch der landesrechtlichen Regelungen im Lichte von New Public Management, Prinzipal-Agent-Theorie u...
Bleich, Torsten
-
2017
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011739211
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