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Regulation
2
Regulierung
2
Retail trade
2
Success factor
2
Textile distribution
2
Textilhandel
2
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2
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Online availability
All
Free
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Type of publication
All
Book / Working Paper
38
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
8
Collection of articles of several authors
5
Sammelwerk
5
Lehrbuch
4
Textbook
4
Thesis
3
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Konferenzschrift
2
Sammlung
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Festschrift
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Guidebook
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Market information
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Marktinformation
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Ratgeber
1
Working Paper
1
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Language
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German
29
English
9
Author
All
Spann, Martin
5
Schneider, Willy
4
Basler, Roger
2
Dowling, Michael
2
Holthaus, Lina
2
Horn, Carmen
2
Janz, Oliver
2
Kortum, Carsten
2
Neuburger, Rahild
2
Perret, Jens K.
2
Biesel, Hartmut H.
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Bodenkamp, Friedrich
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Bosbach, Guido
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Darvasi, Gábor
1
Dechant, Andrea
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Dowling, Katharina
1
Duenser, Thomas G.
1
Eberspächer, Jörg
1
Fuchs, Helmut
1
Handermann, Timo
1
Hemken, Heiner
1
Herzog, Daniela
1
Kakatkar, Chinmay
1
Kampf, Günter
1
King, Felix
1
Klenk, Nicole
1
Linke, Knut
1
Lüthgen, Peter
1
Maier, Ingbert
1
Mittelstaedt, Max
1
Niederhaus, Elmar
1
Picot, Arnold
1
Reinders, Daniela
1
Schilling, Barbara
1
Schuster, Sigurd
1
Sieweck, Jörg
1
Stich, Lucas
1
Tenberg, Ingo
1
Thönißen, Frank
1
Timm, Maximilian
1
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Institution
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Books on Demand GmbH <Norderstedt>
National Bureau of Economic Research
1,192
OECD
529
Česky statistický úřad
275
Springer Fachmedien Wiesbaden
274
IGI Global
270
World Bank Group
186
Internationaler Währungsfonds
135
European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions
91
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
91
World Bank
86
Europäische Kommission
80
Organisation for Economic Co-operation and Development
64
Europäische Kommission / Gemeinsame Forschungsstelle
62
International Monetary Fund
59
Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
54
Vereinte Nationen / Economic Commission for Latin America and the Caribbean
49
Verlag Dr. Kovač
43
American Marketing Association
42
Edward Elgar Publishing
41
William Davidson Institute <Ann Arbor, Mich.>
41
International Energy Agency
40
Nomos Verlagsgesellschaft
40
Česká Národní Banka
39
World Trade Organization
37
Bertelsmann Stiftung
36
Information Resources Management Association
36
European Association of Agricultural Economists - EAAE
35
Europäische Kommission / Generaldirektion Beschäftigung, Soziales und Integration / Directorate Social Rights and Inclusion / Unit Disability and Inclusion
35
Europäisches Parlament / Policy Department for Economic, Scientific and Quality of Life Policies
34
UNCTAD
34
European Observatory on Health Systems and Policies
32
Center for Economic Research and Graduate Education and Economics Institute (CERGE-EI)
28
Tschechische Republik / Ministerstvo Zemědělství
28
Weltbank
28
Nordic Council of Ministers
27
Friedrich-Schiller-Universität Jena
26
Institut für Demoskopie Allensbach
26
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
26
EconWPA
25
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All
Electronic commerce & digital markets : ecm
5
Fachbuchreihe WiWi Kompetenz kompakt
4
Schriftenreihe Handelsmanagement
4
ISM working paper
1
ISM working paper / ISM, International School of Management
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Advanced applications of network analysis in marketing science
Kakatkar, Chinmay
-
2018
-
1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011796740
Saved in:
2
Return to Store : Mit Online-Retouren im Stationärhandel richtig umgehen
Janz, Oliver
-
2017
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013447209
Saved in:
3
Social Media Recruiting : Personalgewinnung über Facebook & Co. : am Beispiel des Landratsamtes Böblingen
Klenk, Nicole
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011437257
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4
Digital & Social Selling : was wir über Social Networks und den digitalen Verkauf wissen müssen
Basler, Roger
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012038466
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5
Instagram für Unternehmen : was Sie als Unternehmen über Instagram wissen müssen: Strategie für Ihren Marketingerfolg und technische Grundlagen um Ihr Instagram-Profil optimal zu g...
Basler, Roger
-
2018
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011796741
Saved in:
6
Toms Reise durch das Online Marketing : Google, Facebook, Twitter und zurück
Hemken, Heiner
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011824860
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7
Trading und Social Trading : ein lukrativer Nebenjob : worauf es beim Trading ankommt, die besten Trader beim Social Trading finden, simplytrade - mit System zum Tradingerfolg
Maier, Ingbert
-
2015
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011496524
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8
Grundlagen des Digitalen Marketing
Schilling, Barbara
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012630961
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9
Lifeworlds in online social networks in Germany : online market segmentation through social structure analysis
Linke, Knut
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011991058
Saved in:
10
LinkedIn marketing : how i find targeted LinkedIn leads : the top LinkedIn marketing hacks
King, Felix
-
2021
-
2nd edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012439521
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