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~institution:"Books on Demand GmbH <Norderstedt>"
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New product development
5
Produktentwicklung
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2008-2018
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Ankündigungseffekt
1
Announcement effect
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Consumer behaviour
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Corporate Social Responsibility
1
Corporate social responsibility
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Deutschland
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Marketingmanagement
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Projektmanagement
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Social web
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Technischer Fortschritt
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Technological change
1
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
2
Case study
1
Fallstudie
1
Guidebook
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Ratgeber
1
Thesis
1
Language
All
English
3
German
2
Author
All
Spann, Martin
2
Dowling, Michael
1
Eberspächer, Jörg
1
Fink, Alexander
1
Grundner, Harald
1
Heusler, Andreas
1
Kakatkar, Chinmay
1
Neuburger, Rahild
1
Noll, Elisabeth
1
Zisler, Kristina
1
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Institution
All
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
Springer Fachmedien Wiesbaden
37
National Bureau of Economic Research
26
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
18
RWTH Aachen
12
Verlag Dr. Kovač
10
Springer-Verlag GmbH
8
C.E.P.R. Discussion Papers
7
Dipartimenti e Istituti di Scienze Economiche, Università Cattolica del Sacro Cuore
7
United Nations University-Maastricht Economic Research Institute of Innovation and Technology (UNU-MERIT)
7
HAL
6
Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung (ZEW)
6
Friedrich-Schiller-Universität Jena
5
IIF - Institut für Industriekommunikation und Fachmedien GmbH / Apprimus Verlag
5
Institute for the Study of Labor (IZA)
5
Shaker Verlag
5
Technische Universität Braunschweig
5
Universität Mannheim
5
Abteilung "Wettbewerbsfähigkeit und industrieller Wandel" (WIW), Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB)
4
European Association of Agricultural Economists - EAAE
4
Fachbereich Betriebswirtschaft, Fachhochschule Jena
4
IGI Global
4
Technische Universität Hamburg-Harburg
4
United Nations University, Maastricht Economic and social Research and training centre on Innovation and Technology
4
Verlag Dr. Hut <München>
4
Volkswirtschaft Abteilung, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
4
CESifo
3
Departament d'Estructura Econòmica, Facultad de Economía
3
Dipartimento di Economia, Management e Metodi Quantitativi (DEMM), Università degli Studi di Milano
3
Dipartimento di Scienze Economiche e Sociali, Facoltà di Economia "Giorgio Fuà"
3
EconWPA
3
Elinkeinoelämän Tutkimuslaitos (ETLA)
3
Eric Cuvillier <Firma>
3
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
3
GITO Gesellschaft für Industrielle Informationstechnik und Organisation <Berlin>
3
INSEAD
3
Institut für Ernährungswirtschaft und Verbrauchslehre, Christian-Albrechts-Universität Kiel
3
Institut für Wirtschaftsinformatik und Neue Medien <München>
3
KITeS, Centre for Knowledge, Internationalization and Technology Studies, Universita' Bocconi, Milano, Italy
3
Kassel University Press GmbH
3
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Electronic commerce & digital markets : ecm
2
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ECONIS (ZBW)
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1
Crowd-based intelligence in new product development and knowledge sharing
Heusler, Andreas
-
2016
-
1st edition 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011539399
Saved in:
2
Agile Wertanalyse. Methoden und Werkzeuge
Grundner, Harald
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011689040
Saved in:
3
Advanced applications of network analysis in marketing science
Kakatkar, Chinmay
-
2018
-
1st edition
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011796740
Saved in:
4
Sustainable innovation : the impact on the success of US large caps
Fink, Alexander
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012429040
Saved in:
5
Neue Produkte in der digitalen Welt
Noll, Elisabeth
;
Zisler, Kristina
;
Neuburger, Rahild
; …
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014013309
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