//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Bundesinstitut für Berufsbildung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
The Role of Communication in A...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Berufsbildungspolitik
1
Deutschland
1
Fachkräfte
1
Germany
1
Skilled labour
1
Trend
1
Vocational training policy
1
more ...
less ...
Online availability
All
Free
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
1
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
All
German
1
Author
All
Helmrich, Robert
1
Hummel, Markus
1
Wolter, Marc Ingo
1
Institution
All
Bundesinstitut für Berufsbildung
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Westfälische Wilhelms-Universität Münster
16
Institut für Wirtschaftsinformatik <Münster, Westfalen>
10
Center for Leading Innovation & Cooperation <Leipzig>
1
Deutschland / Bundesministerium für Arbeit und Soziales
1
Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung (IAB)
1
London Business School
1
Universität <Kassel> / Fachgebiet Wirtschaftsinformatik
1
more ...
less ...
Published in...
All
Fachbeiträge im Internet
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Aktualisierte Megatrends : Relevanz und Umsetzbarkeit in den BIBB-IAB-Qualifikations- und Berufsprojektionen
Helmrich, Robert
(
ed.
);
Hummel, Markus
(
ed.
); …
-
Bundesinstitut für Berufsbildung
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012436076
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->