//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Campus Verlag"
~institution:"Friedrich-Schiller-Universität Jena"
~subject:"Comparison"
~subject:"Lernende Organisation"
~subject:"Strategisches Management"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Indikatoren einer diversity-ge...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 5 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Comparison
Lernende Organisation
Strategisches Management
Unternehmenskultur
14
Corporate culture
13
Deutschland
6
Germany
6
Human Resource Management
6
Personalmanagement
6
Leadership
5
Personalführung
5
Führung
4
Organisatorischer Wandel
3
Organizational change
3
Visualisierung
3
Behavioral economics
2
Digitalisierung
2
Führungskräfte
2
Hirnforschung
2
Innovation management
2
Innovationsmanagement
2
Kooperative Führung
2
Managers
2
Neuroscience
2
Neurowissenschaften
2
Organisationsstruktur
2
Organizational structure
2
Participative leadership
2
Personalentwicklung
2
Personalpolitik
2
Strategic management
2
Unternehmensethik
2
Verhaltensökonomik
2
Absorption
1
Airline
1
Amazon.com Inc.
1
Anerkennung
1
Arbeitnehmer
1
Arbeitsbedingungen
1
Arbeitsgesellschaft
1
Arbeitskultur
1
Arbeitsleistung
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
2
Thesis
1
Language
All
German
2
English
1
Author
All
Reiter, Thorsten
1
Roy, Ipsita
1
Scheer, Anna
1
Institution
All
Campus Verlag
Friedrich-Schiller-Universität Jena
Springer Fachmedien Wiesbaden
18
Springer-Verlag GmbH
8
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
6
Edward Elgar Publishing
5
Dr. Rainer Hampp <Firma>
4
National Bureau of Economic Research
4
NetLibrary, Inc
4
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
3
IGI Global
3
Institut für Angewandte Betriebswirtschaftslehre, Unternehmensführung <Karlsruhe>
3
Springer Gabler <Firma>
3
Verlag Dr. Kovač
3
Wiley-VCH
3
AMACOM
2
Bundesarbeitsgemeinschaft der Freien Wohlfahrtspflege
2
Centre for Educational Research and Innovation
2
Daimler und Benz Stiftung
2
Deutsche Gesellschaft für Personalführung
2
Helmut-Schmidt-Universität
2
Hirzel, Leder & Partner <Frankfurt, Main>
2
Institut für Personalmanagement <Hamburg>
2
Institut für Sozialwissenschaftliche Forschung <München>
2
Kongress der Sozialwirtschaft <8, 2013, Magdeburg>
2
OECD
2
W. Kohlhammer GmbH
2
Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung
2
Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung / Abteilung Organisation und Technikgenese
2
Anglo-German Foundation for the Study of Industrial Society
1
Aston Centre for Human Resources
1
Baden-Württemberg / Innenministerium
1
Baskenland <Spanien> / Gobierno
1
Betriebspädagogische Theorie-Praxis-Tage <9, 1997, Hamburg>
1
Boeing Institute of International Business
1
Boeing Institute of International Business, Saint Louis, Mo.
1
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
1
Booz, Allen & Hamilton GmbH <Düsseldorf>
1
Bundesinstitut für Berufsbildung
1
Carl Hanser Verlag
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Revolution dank Innovation : mit Corporate Entrepreneurship zurück an die Spitze!
Reiter, Thorsten
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011422807
Saved in:
2
The power of organisational identity : evidence from German non-profit and sports organisations
Scheer, Anna
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011883608
Saved in:
3
Human capital theory: implications for innovation and its applications
Roy, Ipsita
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011386224
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->