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~institution:"Center for International Research in Consumers Location and Their Environments"
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~subject:"Consumer behaviour"
~subject:"Physical distribution"
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Collection of articles of several authors
1
Conference proceedings
1
Konferenzschrift
1
Sammelwerk
1
Language
All
German
Swedish
English
1
Author
All
Kaufmann, Hans Rüdiger
1
Institution
All
Center for International Research in Consumers Location and Their Environments
Springer Fachmedien Wiesbaden
20
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
4
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
4
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
4
Springer Gabler <Firma>
4
Verlag Dr. Kovač
4
Axel-Springer-Verlag / Marketing Anzeigen
3
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
3
De Gruyter Oldenbourg
3
Technische Universität Braunschweig
3
UVK Verlagsgesellschaft mbH
3
W. Kohlhammer GmbH
3
Berliner Wissenschafts-Verlag
2
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
2
Friedrich-Schiller-Universität Jena
2
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
2
GfK-Aktiengesellschaft <Nürnberg>
2
Hans-Böckler-Stiftung / Arbeitsgruppe Klima, Umwelt, Zukunft
2
Hochschule für Wirtschaft und Politik
2
Institut für Finanz- und Aktuarwissenschaften <Ulm>
2
Technische Universität Bergakademie Freiberg / Fakultät für Wirtschaftswissenschaften
2
Uni-Taschenbücher GmbH
2
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
1
CAMPUS 02 - Fachhochschule der Wirtschaft / FH-Bachelorstudiengang Marketing & Sales
1
DIIR - Deutsches Institut für Interne Revision
1
DIIR - Deutsches Institut für Interne Revision / Arbeitskreis Revision des Vertriebs
1
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
1
Eric Cuvillier <Firma>
1
European Marketing Academy
1
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
Forschungstagung Marketing <2001, Berlin>
1
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
1
Freie Universität Berlin / Institut für Marketing
1
GABAL-Verlag GmbH
1
Gesellschaft Konstruktion und Entwicklung
1
GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
1
Helmut-Schmidt-Universität
1
Institut für Demoskopie <Allensbach>
1
Institut für Relationship Marketing <Graz>
1
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Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
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1
International Customer Behaviour and Retailing Research : 2nd CIRCLE conference proceedings
Kaufmann, Hans Rüdiger
(
ed.
)
-
2006
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