//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Centre Interuniversitaire de Recherche en Analyse des Organisations (CIRANO)"
~institution:"Deutsche Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft / Fachgruppe Medienökonomie"
~institution:"Institut für Wirtschaftsinformatik <Göttingen> / Professur für Anwendungssysteme und E-Business"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Mehrfachnutzung von Inhalten a...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 3 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Medienwirtschaft
5
Deutschland
2
Germany
2
synergie
2
synergy
2
Anwendungssystem
1
Branchenkrise
1
Broadcasting industry
1
Common good
1
Compensation
1
Corporate Social Responsibility
1
Corporate social responsibility
1
Digital broadcast
1
Digitaler Rundfunk
1
Gemeinwohl
1
Heterogenität
1
Internet
1
Krise
1
Market economy
1
Marktwirtschaft
1
Media economics
1
Media industries
1
Medienpolitik
1
Mediensektor
1
Medienökonomik
1
Mobile Computing
1
Mobile Phone
1
Mobiles Endgerät
1
New Economy
1
New economy
1
Public Value
1
Regulierung
1
Rundfunksender
1
Rémunération
1
Sector crisis
1
Supply Chain Management
1
Welt
1
Wissensmanagement
1
World
1
compensation
1
more ...
less ...
Online availability
All
Free
2
Type of publication
All
Book / Working Paper
5
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Collection of articles of several authors
2
Konferenzschrift
2
Sammelwerk
2
Aufsatzsammlung
1
Conference proceedings
1
Language
All
German
5
French
2
Author
All
Hagenhoff, Svenja
3
Chênevert, Denis
2
Tremblay, Michel
2
Friedrichsen, Mike
1
Gundlach, Hardy
1
Kaspar, Christian
1
Institution
All
Centre Interuniversitaire de Recherche en Analyse des Organisations (CIRANO)
Deutsche Gesellschaft für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft / Fachgruppe Medienökonomie
Institut für Wirtschaftsinformatik <Göttingen> / Professur für Anwendungssysteme und E-Business
International Water Management Institute (IWMI)
23
Springer Fachmedien Wiesbaden
19
National Bureau of Economic Research
18
Institut für Wirtschaftsinformatik und Neue Medien <München>
16
Europäische Kommission
9
OECD
8
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
8
IGI Global
7
Nomos Verlagsgesellschaft
7
Department of Industrial Economics and Strategy, Copenhagen Business School
4
European Communication Council
4
Springer International Publishing
4
UNESCO
4
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
3
Deutschland / Bundesregierung
3
Edward Elgar Publishing
3
European Institute for the Media
3
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und Kultur
3
Europäische Kommission / Generaldirektion Informationsgesellschaft
3
Institut für Betriebliche Logistik und Organisationstheorie <Hamburg>
3
Institut für Wirtschaftsinformatik <Göttingen> / Abteilung Wirtschaftsinformatik <2>
3
International Association for Media and Communication Research
3
International Food Policy Research Institute (IFPRI)
3
Nordrhein-Westfalen / Ministerium für Wirtschaft und Mittelstand, Technologie und Verkehr
3
Arbeitsgemeinschaft Kulturwirtschaft
2
Arbeitsgemeinschaft der Landesmedienanstalten in der Bundesrepublik Deutschland
2
Arbeitsgruppe Kommunikationsforschung München
2
Australien / Department of Industry, Science and Technology
2
Bank Indonesia
2
Bird & Bird <Brüssel>
2
Bundesverband Druck und Medien
2
De Gruyter Oldenbourg
2
Deutscher Multimedia-Verband
2
Europarat
2
Europäische Kommission / Generaldirektion Information, Kommunikation und Kultur
2
Europäische Kommission / Generaldirektion Informationsgesellschaft: Telekommunikation, Märkte, Technologien - Innovation und Nutzung der Forschungsergebnisse
2
Europäische Kommission / Generaldirektion Telekommunikation, Informationsmarkt und Nutzung der Forschungsergebnisse
2
more ...
less ...
Published in...
All
CIRANO Working Papers
2
Professur für Anwendungssysteme und E-Business - Vorträge
2
Arbeitsbericht ; Nr. 15/2003
1
Professur für Anwendungssysteme und E-Business - Publikationen
1
Schriften zur Medienwirtschaft und zum Medienmanagement
1
Vortrag: Hauptseminar "E-Publishing, E-Books und E-Reader: "Meeting readers and users in a new relationship", Universität Erlangen-Nürnberg, 12.1.2010.
1
Vortrag: Publishers’ Forum, Berlin, 27.04.2009.
1
more ...
less ...
Source
All
USB Cologne (business full texts)
3
ECONIS (ZBW)
2
RePEc
2
Showing
1
-
7
of
7
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Rôle des pratiques d'empowerment et de rémunération sur la performance des ressources humaines : un enjeu méthodologique
Chênevert, Denis
;
Tremblay, Michel
-
Centre Interuniversitaire de Recherche en Analyse des …
-
2003
?; 2) does the fit or the
synergy
between these two bundle of practices significantly improve the performance of human … suggèrent que la mobilisation du personnel est davantage le fruit de la
synergie
à l'intérieur de chacun des systèmes étudiés … mesurer la
synergie
et la complémentarité. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005273026
Saved in:
2
Comparaison des politiques de rémunération en fonction des stratégies organisationnelles
Chênevert, Denis
;
Tremblay, Michel
-
Centre Interuniversitaire de Recherche en Analyse des …
-
2001
) which stresses the
synergy
between management practices. La position concurrentielle des entreprises est liée de plus en …'avantage concurrentiel d'une entreprise est surtout le reflet de la
synergie
entre ses pratiques internes de gestion. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005627169
Saved in:
3
Mobile Endgeräte
Hagenhoff, Svenja
-
Institut für Wirtschaftsinformatik <Göttingen> / …
-
2010
Vortrag im Rahmen der Veranstaltung E-Publishing, E-Books und E-Reader: Meeting readers and users in a new relationship zum Thema "mobile Endgeräte" im Januar 2010.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009129489
Saved in:
4
Grundlagen der Kontextadaption
Hagenhoff, Svenja
-
Institut für Wirtschaftsinformatik <Göttingen> / …
-
2009
• Erfassung der Situation eines Nutzers eines Computersystems• Ziel: Kommunikation zwischen Mensch und Computer vereinfachen• Menge der Eingaben minimieren• Auswahlprozeduren vermeiden• Beispiel:• Anfänger erhalten Schritt-für-Schritt-Navigation• Fortgeschrittene Nutzer können...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009129491
Saved in:
5
Geschäftsmodelle im Mobile Business aus Sicht der Medienbranche
Kaspar, Christian
;
Hagenhoff, Svenja
-
Institut für Wirtschaftsinformatik <Göttingen> / …
-
2003
Im zweiten Kapitel wurde ein Überblick über den Grundlagen der Mobiltechnologien gegeben. Im drittenKapitel wurden die Merkmale von Mobiltechnologien vor dem Hintergrund plausibler Endkundenanwendungendiskutiert. Als wesentliche Erfolgsfaktoren wurden dabei solche Dienste identifiziert,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005869045
Saved in:
6
Globale Krise der
Medienwirtschaft
? : Dimensionen, Ursachen und Folgen ; [Tagung "Globale Krise der
Medienwirtschaft
?" der Fachgruppe Medienökonomie der Deutschen Gesellschaft für...
Friedrichsen, Mike
(
ed.
)
-
2004
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001999142
Saved in:
7
Public Value in der Digital- und Internetökonomie : [in ... Hamburg fand am 13. und 14. November 2009 die Jahrestagung der Fachgruppe Medienökonomie der Deutschen Gesellschaft für...
Gundlach, Hardy
(
ed.
)
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008823568
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->