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~institution:"Esomar"
~institution:"Universität Stuttgart / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre und Controlling"
~subject:"Marktforschung"
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Marktforschung
Market research
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Theory
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Arzneimittel
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Pharmaceuticals
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Pharmaindustrie
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Cost management
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Datenerhebung
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Dienstleistung
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Type of publication
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Book / Working Paper
26
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
4
Non-commercial literature
4
Konferenzschrift
1
Mehrsprachiges Wörterbuch
1
Systematic review
1
Übersichtsarbeit
1
Language
All
English
18
German
5
Undetermined
5
French
2
Author
All
Niemand, Stefan
2
Dittmar, Jutta
1
Gleich, Ronald
1
Horváth, Péter
1
Rees, Jan van
1
Wolbold, Markus
1
Institution
All
Centro de Desarrollo
Esomar
Universität Stuttgart / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre und Controlling
Institut für Demoskopie Allensbach
67
European Productivity Agency
62
European Society for Opinion and Marketing Research
54
American Marketing Association
49
Springer Fachmedien Wiesbaden
26
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
21
Market Research Society
13
American Management Association
10
United States / Business and Defense Services Administration
9
Gesellschaft für Konsumforschung
8
Berufsverband Deutscher Markt- und Sozialforscher
6
GfK-Nürnberg e.V.
6
National Industrial Conference Board
6
Nielsen Company
6
Danish Technological Institute
5
European Commission / Directorate General for Education and Culture
5
AMACOM
4
Arbeitskreis Deutscher Marktforschungsinstitute
4
Deutsch-Koreanische Industrie- und Handelskammer
4
Deutsche Statistische Gesellschaft
4
Edward Elgar Publishing
4
GfK Nürnberg, Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
4
GfK-Marktforschung GmbH <Nürnberg>
4
Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie <Augsburg>
4
Nielsen Marketing Service
4
OECD
4
Rationalisierungs-Kuratorium der Deutschen Wirtschaft
4
Schweizerische Gesellschaft für Marktforschung
4
Springer-Verlag GmbH
4
Universität Trier / Lehrstuhl für Marketing und Innovation
4
World Association for Public Opinion Research
4
A. C. Nielsen Company
3
Advertising Research Foundation
3
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
3
Bundesstelle für Aussenhandelsinformation
3
Central'nyj Ėkonomiko-Matematičeskij Institut, Akademija Nauk SSSR
3
Deutsche Marketing-Vereinigung
3
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All
[Publicaciones del Centro de Desarrollo
5
Controlling-Forschungsbericht
4
Serie Investigación de Mercados Externos, Convenio BID, CENDES
4
Serie Investigación de Mercados Externos, Convenio BID,CENDES
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Seminar on "Researching Children", Aarhus (Denmark), 18-20th October 1978
1978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000548458
Saved in:
2
Target costing : state of the art review
Horváth, Péter
;
Niemand, Stefan
;
Wolbold, Markus
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000507950
Saved in:
3
Glossary of technical terms for market researchers : English, German, Bulgarian, Czech, Polish, Hungarian, Romanian, Russian, Serbo-Croat
Rees, Jan van
(
contributor
)
-
Esomar
-
1974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000338292
Saved in:
4
Seminar on "Pharmaceutical Market Research for New Product Development : Basel, 5th to 8th March, 1975 ; [papers]
1975
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000333648
Saved in:
5
Die Umsetzung von target costing in der Montage von Unternehmen der Antriebstechnik
Gleich, Ronald
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000899660
Saved in:
6
The practical application of market research : Les applications pratiques des etudes de marche. Papers, ESOMAR congress, 1970, Barcelona, 6-10 September
Esomar
-
1970
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002051900
Saved in:
7
Seminar on Managing Market Research as a Business, Luxembourg, 22nd to 25th May, 1974 : [papers]
1974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001413780
Saved in:
8
Seminar on International Marketing Research : Does It Provide What the User Needs? ; [Papers] : Brussels, 28th-30th April, 1976
1976
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001413861
Saved in:
9
Seminar on the Use of Market Research in the Financial Fields (Banking and Insurance) [papers], Versailles, France, 29th January to 1st February, 1975
1975
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001413862
Saved in:
10
Seminar on the Future of the Animal Health Care Market : the contribution by marketing research to the identification assessment of future opportunities and problem areas, Amsterda...
1976
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001413863
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