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~institution:"Christian-Albrechts-Universität zu Kiel"
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Hochschulschrift
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Aufsatzsammlung
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Collection of articles of several authors
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Collection of articles written by one author
1
Graue Literatur
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Sammelwerk
1
Sammlung
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Thesis
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Language
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English
5
Author
All
Hoffmann, Stefan
5
Akbar, Payam
1
Hoffmann, Nils Christian
1
Krautz, Carolin
1
Lasarov, Wassili
1
Symmank, Claudia
1
Institution
All
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
Helmut-Schmidt-Universität
18
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
7
Technische Universität Dresden / Fakultät Wirtschaftswissenschaften
6
Fakultät für Wirtschaftswissenschaften, Technische Universität Ilmenau
5
Springer Fachmedien Wiesbaden
5
Schmalenbach-Gesellschaft für Betriebswirtschaft / Arbeitskreis Corporate Governance Reporting
3
Verlag Franz Vahlen
3
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
2
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
2
Sonderforschungsbereich 373, Quantifikation und Simulation ökonomischer Prozesse, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
2
Toulouse School of Economics (TSE)
2
Österreich / Bundesministerium Klimaschutz, Umwelt, Energie, Mobilität, Innovation und Technologie
2
Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
2
Arbeitskreis Kapital und Wirtschaft
1
Berufsgenossenschaft Handel und Warenlogistik
1
Campus Verlag
1
Carl von Ossietzky Universität Oldenburg / Institut für Volkswirtschaftslehre
1
DAK-Gesundheit
1
De Gruyter Oldenbourg
1
Deutsche Zentralbibliothek für Wirtschaftswissenschaften - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft (ZBW)
1
Edward Elgar Publishing
1
Eric Cuvillier <Firma>
1
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
1
Fachbereich Rechts- und Wirtschaftswissenschaften, Technische Universität Darmstadt
1
Friedrich-Schiller-University Jena
1
Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
1
Humanisierung der Arbeit" - Aufbrüche und Konflikte in der Arbeitswelt des 20. Jahrhunderts <Veranstaltung> <2017, Düsseldorf>
1
Institut für Computervisualistik <Koblenz>
1
Institut für Kulturelle Infrastruktur Sachsen
1
Institut für Volkswirtschaftslehre und Wirtschaftsrecht <Berlin> / Fachgebiet Wirtschafts- und Infrastrukturpolitik
1
Interdisziplinärer Arbeitskreis Corporate Governance
1
Kolloquium Wettbewerb und Unternehmensführung <7, 2005, Dresden>
1
Kommunal- und Schul-Verlag
1
Maastricht : MERIT, Maastricht Economic Research Institute on Innovation and Technology
1
Maastricht : METEOR, Maastricht Research School of Economics of Technology and Organization
1
Schweiz / Bundesamt für Sozialversicherung
1
Sonderforschungsbereich 24, Sozialwissenschaftliche Entscheidungsforschung, Universität Mannheim
1
Technische Universität Dresden
1
Verlag Dr. Kovač
1
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1
Consumption decisions in the food sector : conceptual and empirical studies from the food marketing context
Symmank, Claudia
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942202
Saved in:
2
Essays on international marketing : a cross-cultural perspective
Krautz, Carolin
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011746655
Saved in:
3
Social and dynamical influences on individual rationalization processes in moral consumption
Lasarov, Wassili
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011849032
Saved in:
4
Essays on collaborative consumption
Akbar, Payam
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011872377
Saved in:
5
Essays on (un-)ethical consumption and the ethics of consumption in a global marketplace
Hoffmann, Nils Christian
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012586386
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