Showing 1 - 10 of 230
We propose an approach to measuring the misallocation of production in a market that compares actual industry cost curves to undistorted (counterfactual) supply curves. As compared to traditional, TFPR-based, misallocation measures, this approach leverages cost data, such that results are...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012057046
Auf dem Mediamarkt wird Werbeträgerleistung (Anzeigen, Werbespots usw.) gehandelt. Meist beraten Werbeagenturen die werbungtreibenden Unternehmen bei Auswahl und Einsatz der Werbeträgerleistung sowie bei der Abwicklung der an die Medienunternehmen erteilten Schaltaufträge. Die Arbeit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001595428
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001868547
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001869119
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000423368
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001789517
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000929446