Showing 1 - 10 of 99
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011920926
Das Management von Forschung und Entwicklung ist eine der wichtigsten unternehmerischen Funktionen, insbesondere in technologieorientierten Branchen. Vor diesem Hintergrund bietet dieses Buch einen umfassenden Überblick aller strategischen, operativen und taktischen Maßnahmen, die für ein...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550439
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011419097
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011454887
"After 1945, BMW began its steady rise to become a global corporation. Based on source materials and her personal expertise, Annika Biss describes BMW's internationalization strategies and places them in a larger historical context. She thus illuminates BMW's international marketing history,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011642171
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011380517
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011436314
Lehrbuch behandelt - gemä ︢dem Konzept eines integrativen Wissensmanagements - die Dimensionen Mensch, Organisation und Technik …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011481976