//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"De Gruyter Oldenbourg"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Politique de Distribution des...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Vertrieb
7
Physical distribution
6
Marketing
3
Marketing management
3
Marketingmanagement
3
B-to-B-Marketing
2
Business-to-Business-Marketing
2
Business-to-business marketing
2
Deutschland
2
E-commerce
2
Electronic Commerce
2
Germany
2
Komplexes Produkt
2
Management
2
Consumer products distribution
1
Courier services
1
Dienstleistungsinnovation
1
Dienstleistungsmarketing
1
Distributionslogistik
1
Freight transport industry
1
Hotel industry
1
Hotelgewerbe
1
Hotellerie
1
Innerbetrieblicher Transport
1
Innovation management
1
Innovationsmanagement
1
Internal transport
1
Konsumgüterhandel
1
Konsumgütermarkt
1
Kundenorientierung
1
Kurierdienst
1
Lager
1
Lieferkette
1
Logistics
1
Logistik
1
Reisevermittler
1
Service innovation
1
Services marketing
1
Storage facility
1
Strategisches Management
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
3
Type of publication
All
Book / Working Paper
8
Type of publication (narrower categories)
All
Lehrbuch
3
Textbook
2
Bibliografie enthalten
1
Bibliography included
1
Hochschulschrift
1
Thesis
1
Language
All
German
8
Author
All
Lippold, Dirk
2
Spandl, Torsten
2
Winkelmann, Peter
2
Dörnberg, E.-Adrian von
1
Freyer, Walter
1
Grote, Andrea
1
Kotzab, Herbert
1
Schreyer, Markus
1
Siepermann, Christoph
1
Sülberg, Werner
1
Vahrenkamp, Richard
1
more ...
less ...
Institution
All
De Gruyter Oldenbourg
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
105
National Bureau of Economic Research
94
Springer Fachmedien Wiesbaden
68
Département de Sciences Économiques, Université de Montréal
48
HAL
41
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
29
OECD
21
eSocialSciences
17
EconWPA
15
Tilburg University, Center for Economic Research
15
C.E.P.R. Discussion Papers
14
Centre de recherche de mathématiques et économie mathématique (CERMSEM), Centre d'Économie de la Sorbonne
12
Institute for the Study of Labor (IZA)
12
Département d'Économie et Sociologie Rurales, Département Sciences Sociales, Agriculture et Alimentation, Espace et Environnement (SAE2)
11
Groupe de Recherche en Économie Mathématique et Quantitative (GREMAQ), Toulouse School of Economics (TSE)
11
Groupement de Recherche en Économie Quantitative d'Aix-Marseille (GREQAM), Aix-Marseille School of Economics (AMSE)
11
Center for Operations Research and Econometrics (CORE), École des Sciences Économiques de Louvain
10
Harvard Institute of Economic Research (HIER), Department of Economics
10
Laboratoire d'Économie de Dijon (LEDI), Université de Bourgogne
10
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
8
Siauliai University
8
Verlag Dr. Kovač
8
William E. Simon Graduate School of Business Administration, University of Rochester
8
World Institute for Development Economic Research (UNU/WIDER), United Nations University
8
Fachbereich Wirtschaftswissenschaften, Hochschule für Wirtschaft und Recht
7
Gesellschaft Fördertechnik, Materialfluss und Logistik
7
Institut für Makroökonomie und Konjunkturforschung (IMK), Hans Böckler Stiftung
7
C.V. Starr Center for Applied Economics, Department of Economics
6
Caisse des Depots et Consignations - Cahiers de recherche
6
Department of Economics, University of Warwick
6
Département et Laboratoire d'Économie Théorique Appliquée (DELTA), École Normale Supérieure (ENS Paris)
6
East Asian Bureau of Economic Research (EABER)
6
Facultad de Ciencias Económicas, Universidad Nacional de La Plata
6
Faculteit der Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde, Vrije Universiteit
6
Faculteit der Economische Wetenschappen, Erasmus Universiteit Rotterdam
6
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
6
Industrial Relations Section, Department of Economics
6
Shaker Verlag
6
VU University Amsterdam, Faculty of Economics, Business Administration and Econometrics
6
more ...
less ...
Published in...
All
De Gruyter Studium
2
Lehr- und Handbücher zu Tourismus, Verkehr und Freizeit
2
Source
All
ECONIS (ZBW)
8
Showing
1
-
8
of
8
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Innovationsmanagement in der Hotellerie : Innovationsforschung von touristischen Dienstleistungen in Vertrieb und Marketing
Schreyer, Markus
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011380517
Saved in:
2
Logistikwissen kompakt
Vahrenkamp, Richard
;
Kotzab, Herbert
-
2017
-
8., vollständig überarbeitete Auflage
"This book explains the basics of supply chain management and IT-based logistics, with a focus on
distribution
systems …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011453645
Saved in:
3
Marketing und Vertrieb : Fundamente für die marktorientierte Unternehmensführung
Winkelmann, Peter
;
Spandl, Torsten
-
2023
-
9., vollständig überarbeitete Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012939712
Saved in:
4
B2B-Marketing und -Vertrieb : die Vermarktung erklärungsbedürftiger Produkte und Leistungen
Lippold, Dirk
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012545562
Saved in:
5
Integriertes Marketing- und Vertriebsmanagement : unter Berücksichtigung der Hersteller-Handel-Interaktion im Konsumgütermarkt
Grote, Andrea
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011588605
Saved in:
6
B2B-Marketing und -Vertrieb : die Vermarktung erklärungsbedürftiger Produkte und Leistungen
Lippold, Dirk
-
2021
Frontmatter -- Vorwort -- Inhalt -- 1. Thematische und begriffliche Grundlegung -- 2. Segmentierung – Optimierung des Kundennutzens -- 3. Positionierung – Optimierung des Kundenvorteils -- 4. Kommunikation – Optimierung der Kundenwahrnehmung -- 5. Vertrieb – Optimierung der Kundennähe...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550559
Saved in:
7
Marketing und Vertrieb : Fundamente für die marktorientierte Unternehmensführung
Winkelmann, Peter
;
Spandl, Torsten
-
2023
-
9., vollständig überarbeitete Auflage
Dieses Lehrbuch stellt die Aufgabenbereiche von Marketing und Vertrieb wissenschaftlich fundiert wie praxisorientiert dar. Es eignet sich für die Bachelor- wie auch für die Masterausbildung. Im Gegensatz zu anderen Marketinglehrbüchern wird hier das Vertriebsmanagement besonders ausführlich...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550612
Saved in:
8
Reiseveranstalter- und Reisevertriebs-Management : Funktionen – Strukturen – Prozesse
Dörnberg, E.-Adrian von
;
Freyer, Walter
;
Sülberg, Werner
-
2018
-
2., überarbeitete und erweiterte Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011539337
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->