Showing 1 - 10 of 28
Die Publikation richtet sich an Unternehmen aller Branchen und Größen, die ein nachhaltiges Lieferkettenmanagement etablieren möchten. Angefangen bei der Entwicklung einer Strategie bis hin zur konkreten Umsetzung wird dargelegt, welche Aspekte hierbei zu beachten sind. An den Informationen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011980584
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012425179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011736668
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014010411
Frontmatter -- Foreword: Ethical Approaches to Marketing – Positive Contributions to Society -- Introduction -- Contents -- 1 Apathy in the UK? The New Lifestyle Political Activism of Ethical Consumerism -- 2 The Usefulness of the Social Identity Approach to Social Marketing -- 3 Social...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550547
Die Publikation richtet sich an Unternehmen aller Branchen und Größen, die ein nachhaltiges Lieferkettenmanagement etablieren möchten. Angefangen bei der Entwicklung einer Strategie bis hin zur konkreten Umsetzung wird dargelegt, welche Aspekte hierbei zu beachten sind. An den Informationen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550445
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011449843
"This book explains the basics of supply chain management and IT-based logistics, with a focus on distribution systems for consumer goods, warehouse management, and parcel and express delivery services. The book is rounded off with a discussion of outsourcing strategies and logistics...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011453645
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011977581