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Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Collection of articles of several authors
1
Conference proceedings
1
Konferenzschrift
1
Sammelwerk
1
Language
All
German
1
Author
All
Lietzau, Wolfgang
1
Weidner, Lutz E.
1
Institution
All
Deutsche Gesellschaft für Verbandsmanagement
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
11
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
8
HAL
5
Department of Economics and Business, Universitat Pompeu Fabra
4
Nomos Verlagsgesellschaft
4
Université Paris-Dauphine
4
ISM University of Management and Economics
3
Instituto sobre Desarrollo Empresarial (INDEM), Universidad Carlos III de Madrid
3
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), ERIM is the joint research institute of the Rotterdam School of Management, Erasmus University and the Erasmus School of Economics (ESE) at Erasmus University Rotterdam.
2
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), Erasmus Universiteit Rotterdam
2
Graduate School of Management, St. Petersburg State University
2
Institutet för Ekonomisk Forskning, Ekonomihögskolan
2
Laboratoire de Recherche sur l'Industrie et l'Innovation (Lab.RII), Université du Littoral Côte d'Opale
2
Lithuanian University of Agriculture
2
RWTH Aachen
2
Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska
2
Agrarsoziale Gesellschaft
1
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg
1
Arbeitsgemeinschaft für Marketing
1
Barcelona Graduate School of Economics (Barcelona GSE)
1
Bauhaus-Universität Weimar
1
Bauhaus-Universitätsverlag Weimar
1
Bayerische Landesanstalt für Landwirtschaft
1
Brandenburgische Technische Universität Cottbus-Senftenberg
1
Bundesverband des Deutschen Textil-Einzelhandels
1
COMMEO Rechtsanwälte
1
Center for Quantitative Economics (CQE), Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
1
Dachverband Wissenschaftlicher Gesellschaften der Agrar-, Forst-, Ernährungs-, Veterinär- und Umweltforschung
1
Department of Agricultural and Applied Economics, University of Missouri
1
Deutsche Gesellschaft für Tourismuswissenschaft
1
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
1
Dipartimento di Economia, Management e Metodi Quantitativi (DEMM), Università degli Studi di Milano
1
Economic Research Institute, College of Business and Economics
1
Economics Group, Nuffield College, University of Oxford
1
Edward Elgar Publishing
1
European Association of Agricultural Economists - EAAE
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Wettbewerb
1
Fach Volkswirtschaftslehre, Universität Trier
1
more ...
less ...
Published in...
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Verband & Marketing
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Praxishandbuch Verbandsmarketing : Grundlagen, Projektstudien, Fallbeispiele ; [basiert im Wesentlichen auf den Vorträgen und Workshopbeiträgen der Fachtagung "Forum Verbandsmarket...
Lietzau, Wolfgang
(
ed.
);
Weidner, Lutz E.
(
contributor
)
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011380019
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