Showing 1 - 10 of 70
This paper analyses the quality provision of interrelated market firms under different market structures both theoretically and empirically. A theoretical model is built, where a media firm offers newspapers in a primary market and advertising space in the secondary market. Furthermore, the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001789506
Auf dem Mediamarkt wird Werbeträgerleistung (Anzeigen, Werbespots usw.) gehandelt. Meist beraten Werbeagenturen die werbungtreibenden Unternehmen bei Auswahl und Einsatz der Werbeträgerleistung sowie bei der Abwicklung der an die Medienunternehmen erteilten Schaltaufträge. Die Arbeit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001595428
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001793247
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000508355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000337145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000339442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000980599