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~institution:"Deutschland / Bundeswehr / Universität München / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, insbes. Öffentliche Verwaltungen und Öffentliche Unternehmen"
~type_genre:"Arbeitspapier"
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All
Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
No longer published / No longer aquired
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Working Paper
1
Language
All
German
1
Author
All
Braun, Günther E.
1
Schmutte, Andre M.
1
Institution
All
Deutschland / Bundeswehr / Universität München / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre, insbes. Öffentliche Verwaltungen und Öffentliche Unternehmen
Erasmus Research Institute of Management
5
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
4
Econometrisch Instituut <Rotterdam>
4
Academy of Management
2
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
2
Center for International Food and Agricultural Policy
2
Gesellschaft für Betriebswirtschaft <Kiel>
2
Market Research Society
2
National Bureau of Economic Research
2
Universidad Carlos III de Madrid / Departamento de Economía de la Empresa
2
ATAG Ernst & Young AG <Basel>
1
Agrarmarkt Austria
1
Alfred P. Sloan School of Management
1
American Association of Cost Engineers
1
Anadolu Üniversitesi / Kütahya İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
1
Banco de Portugal / Departamento de Estatística e Estudos Económicos
1
Belaruski Ėkanamičny Dasledča-Adukacyjny Centr
1
Belkereskedelmi Kutató Intézet <Budapest>
1
Brandenburgische Technische Universität Cottbus / Lehrstuhl Allgemeine Betriebswirtschaftslehre und Besondere des Rechnungswesens und Controlling
1
Center for Economic Analysis <Boulder, Colo.>
1
Center for Economic Research <Tilburg>
1
Centr ėkonomičeskich issledovanij BEROC
1
Chartered Institute of Management Accountants
1
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel / Institut für Betriebswirtschaftslehre
1
Conference on Marketing, Corporate Social Initiatives, and the Bottom Line <2001, Chapel Hill, NC>
1
Cornell University / Department of Agricultural, Resource and Managerial Economics
1
Cornell University / Department of Applied Economics and Management
1
DentsūkōkokuKK
1
Deutsch-Russischer Workshop <2, 2003, Frankfurt (Oder)>
1
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
1
Deutschland
1
Deutschland / Statistisches Bundesamt
1
ESCP-EAP European School of Management
1
Eidgenössische Technische Hochschule Zürich / Betriebswissenschaftliches Institut
1
Erasmus Universiteit Rotterdam / Faculteit Bedrijfskunde
1
European Centre for Work and Society
1
European Institute for Advanced Studies in Management
1
Fish Marketing Organization
1
Forschungstagung Marketing <2001, Berlin>
1
more ...
less ...
Published in...
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Forum public management : Diskussionspapier
1
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Marketing
eines Krankenhauses : der Stellenwert von Imageanalysen
Braun, Günther E.
-
1994
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