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Value creation
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Dienstleistungsqualität
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Logistikdienstleister
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Make-or-buy decision
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Service quality
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Social Web
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Social web
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Type of publication
All
Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
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Working Paper
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Language
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English
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Author
All
Wiele, Ton van der
2
Boselie, Paul
1
Briggs, Robert O.
1
Commandeur, Harry R.
1
Cruijssen, F.
1
Fleuren, H. A.
1
Hesselink, Martijn
1
Hesselink, Martijn Willem
1
Koster, René de
1
Langerak, Fred
1
Qureshi, Sajda
1
Reinig, Bruce
1
Valck, Kristine de
1
Vanhamme, Joe͏̈lle
1
Verbeke, Willem J. M. I.
1
Verhoef, Peter C.
1
Verlegh, Peeter W. J.
1
Verwaal, Ernst
1
le Blanc, H. M.
1
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Institution
All
Erasmus Research Institute of Management
Springer Fachmedien Wiesbaden
155
National Bureau of Economic Research
117
OECD
31
Verlag Dr. Kovač
29
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
25
Institut für Handelsforschung <Köln>
23
World Bank Group
22
European Centre for the Development of Vocational Training
20
Nomos Verlagsgesellschaft
18
World Bank
15
De Gruyter Oldenbourg
13
Europäische Kommission / Statistisches Amt
13
FAO
13
IGI Global
13
Springer International Publishing
13
USA / Bureau of the Census
13
Bundesverband der Deutschen Volksbanken und Raiffeisenbanken
12
Springer-Verlag GmbH
12
Weltwirtschaftsforum
12
Deutschland / Statistisches Bundesamt
11
International Energy Agency
11
Eric Cuvillier <Firma>
10
Forschungsstelle für den Handel Berlin
10
Shaker Verlag
10
Commission des Comptes Commerciaux de la Nation
9
Deutschland <Bundesrepublik> / Statistisches Bundesamt
9
Gottlieb-Duttweiler-Institut für Wirtschaftliche und Soziale Studien <Rüschlikon>
9
RWTH Aachen
9
World Trade Organization
9
Bundesarbeitsgemeinschaft der Mittel- und Großbetriebe des Einzelhandels
8
Edward Elgar Publishing
8
Europäische Kommission / Gemeinsame Forschungsstelle
8
Hoofbedrijfschap Detailhandel
8
Springer Gabler <Firma>
8
Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
8
Betriebswirtschaftliche Beratungsstelle für den Einzelhandel <Köln>
7
Europäische Kommission
7
Gesellschaft Fördertechnik, Materialfluss und Logistik
7
Ifo-Institut für Wirtschaftsforschung
7
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ERIM report series research in management
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1
The importance of customer satisfaction in organisational transformation : a case of a Dutch temporary employment agency
Hesselink, Martijn
(
contributor
); …
-
2002
-
[Elektronische Ressource]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001694428
Saved in:
2
Mystery shopping : in-depth measurement of customer satisfaction
Hesselink, Martijn Willem
(
contributor
); …
-
2003
-
[Elektronische Ressource]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001765932
Saved in:
3
The effect of members' satisfaction with a virtual community on member participation
Langerak, Fred
;
Verhoef, Peter C.
;
Verlegh, Peeter W. J.
; …
-
2003
-
[Elektronische Ressource]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001732897
Saved in:
4
Surprise ... Surprise ... : an empirical investigation on how surprise is connected to customer satisfaction
Vanhamme, Joe͏̈lle
(
contributor
)
-
2003
-
[Elektronische Ressource]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001732907
Saved in:
5
Satisfaction attainment theory as a model for value creation
Briggs, Robert O.
(
contributor
);
Qureshi, Sajda
(
contributor
)
-
2004
-
[Elektronische Ressource]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002191224
Saved in:
6
Value creation and value claiming in make-or-buy decisions : evidence from the application service industry
Verwaal, Ernst
(
contributor
); …
-
2002
-
[Elektronische Ressource]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001709651
Saved in:
7
Factory gate pricing : an analysis of the Dutch retail distribution
le Blanc, H. M.
;
Cruijssen, F.
;
Fleuren, H. A.
;
Koster, …
-
2004
-
[Elektronische Ressource]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002188567
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