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~institution:"Eric Cuvillier <Firma>"
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Digitalisierung
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Digitization
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Automotive industry
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2
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2
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2
Kraftfahrzeugindustrie
2
Learning organization
2
Lernende Organisation
2
New product development
2
Organisatorisches Lernen
2
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2
Technische Innovation
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2
Theory
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Actor-Network-Theory
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Adoption <Marketing>
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1
Autonomous vehicle
1
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1
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Blockchain
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Elektrizitätsmarkt
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Type of publication
All
Book / Working Paper
11
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
9
Thesis
2
Case study
1
Fallstudie
1
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
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German
6
English
5
Author
All
Pfau, Wolfgang
2
Gürtler, Marc
1
Heim, Lars
1
Hennig-Thurau, Thorsten
1
Krause, Vanessa
1
Lehrenfeld, Stefanie
1
Leonhardt, Daniel
1
Marz, David
1
Melchert, Stephan
1
Nischak, Fabian
1
Paulsen, Thomas
1
Piekarski, Camilla
1
Plüschke, Boris D.
1
Schlemmer, Oliver
1
Schulze, Benjamin
1
Spengler, Thomas Stefan
1
Wolters, Maximilian
1
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Institution
All
Eric Cuvillier <Firma>
Springer Fachmedien Wiesbaden
166
Graduate School of Business and Economics (GSBE), School of Business and Economics
148
Maastricht : METEOR, Maastricht Research School of Economics of Technology and Organization
128
Varazdin Development and Entrepreneurship Agency
103
OECD
92
Edward Elgar Publishing
83
Sveučilište Sjever
57
National Bureau of Economic Research
45
Verlag Dr. Kovač
39
Verlag Franz Vahlen
37
Friedrich-Schiller-Universität Jena
35
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
34
De Gruyter Oldenbourg
34
Springer-Verlag GmbH
32
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
31
Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft
23
RWTH Aachen
21
Fraunhofer-Institut für System- und Innovationsforschung
20
Deutschland / Bundesministerium für Bildung und Forschung
19
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
17
Fraunhofer-Institut für Systemtechnik und Innovationsforschung
17
Institut für Technologie- und Innovationsmanagement <Hamburg>
16
Tilburg University, School of Economics and Management
16
Business & Economics Society International
14
Institut für Technologie- und Innovationsmanagement, Technische Universität Hamburg-Harburg
14
Europäische Kommission
13
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
13
Harvard Graduate School of Business Administration
13
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
13
Institut für Angewandte Innovationsforschung e.V. an der Ruhr-Universität Bochum
13
Technische Universität Hamburg
13
Berliner Wissenschafts-Verlag
12
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
12
Duncker & Humblot
12
Schmalenbach-Gesellschaft für Betriebswirtschaft
12
Springer Gabler <Firma>
12
UVK Verlagsgesellschaft mbH
12
Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft / Wissenschaftliche Kommission Wissenschaftstheorie
12
Center for Operations Research and Econometrics (CORE), École des Sciences Économiques de Louvain
11
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All
Göttinger Wirtschaftsinformatik
3
Schriftenreihe: Kompetenzzentrum Frau und Auto
2
Reihe: Marketing und Medien
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Autonomous products and their consumers : what we love and fear when using autonomous vehicles
Schulze, Benjamin
-
2020
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012209171
Saved in:
2
Mobilitäts-Zeit besser nutzen in der Rushhour des Lebens : Innovative Geschäftsmodelle aus der Perspektive von Google Self-Driving Car
Lehrenfeld, Stefanie
;
Piekarski, Camilla
;
Schlemmer, Oliver
-
2015
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013444916
Saved in:
3
Entwicklungen in der Wirtschaftstheorie : Homo Behavioralis statt Homo Oeconomicus?
Wolters, Maximilian
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011592790
Saved in:
4
Modeling and forecasting wholesale electricity prices under consideration of wind and solar power
Paulsen, Thomas
-
2018
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011965470
Saved in:
5
Chancen für ein eigenes Betriebssystem eines führenden deutschen Pkw-Herstellers : die Migration des Autos zur Innovationsplattform
Krause, Vanessa
-
2020
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012322296
Saved in:
6
Another brick in the wall : Barrieren des interorganisationalen Lernens in Innovationskooperationen
Plüschke, Boris D.
-
2015
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011453087
Saved in:
7
Einfluss der Blockchain-Technologie auf Geschäftsmodelle : Entwicklung eines Vorgehensmodells am Beispiel von intermediären Akteuren
Heim, Lars
-
2021
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012545488
Saved in:
8
Entwicklung eines generischen Konzeptes zur Identifikation und Einordnung von Geschäftsmodellen bei systemischen Innovationen : eine Betrachtung am Beispiel der Elektromobilität
Melchert, Stephan
-
2021
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012649617
Saved in:
9
Technology acceptance in the context of digital transformation : studies on how and why people use connected objects
Marz, David
-
2021
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012439533
Saved in:
10
Ecosystems in the era of digital innovation : exploring the transformational impact of pervasive digital technologies on industrial-age business contexts and incumbent firms
Nischak, Fabian
-
2020
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012419296
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