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Forschungsbericht
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Handbuch
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Undetermined
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Sleigh, Andrew
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Thoveron, Gabriel
1
Vogel, Jean
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Zaid, Lydia
1
Institution
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Europäische Kommission
Springer Fachmedien Wiesbaden
526
IGI Global
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National Bureau of Economic Research
167
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
129
OECD
89
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
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Verlag Dr. Kovač
75
HAL
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Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
51
Organisation for Economic Co-operation and Development
43
Springer Gabler <Firma>
42
EconWPA
37
Verlag Franz Vahlen
36
American Marketing Association
35
C.E.P.R. Discussion Papers
35
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
35
International Monetary Fund (IMF)
33
NET Institute
33
Edward Elgar Publishing
31
Nomos Verlagsgesellschaft
29
Springer-Verlag GmbH
28
RWTH Aachen
25
eSocialSciences
25
De Gruyter Oldenbourg
24
Institute for the Study of Labor (IZA)
24
Zentralausschuss der Werbewirtschaft
23
European Society for Opinion and Marketing Research
22
Springer International Publishing
22
UVK Verlagsgesellschaft mbH
22
W. Kohlhammer GmbH
22
Wiley-VCH
22
Deutsche Bank <Frankfurt am Main> / Research
20
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
20
Bundesstelle für Außenhandelsinformation <Köln>
19
Duncker & Humblot
19
Information Resources Management Association
19
Uni-Taschenbücher GmbH
19
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
18
CESifo
18
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Kom / Kommission der Europäischen Gemeinschaften
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How women are represented in television programmes in the EEC
1
Regionalpolitik / Europäische Union
1
Tacis
1
Technologien der Informationsgesellschaft
1
eContent
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1
Manual on market research and analysis
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000629702
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2
EuroMarketing : how to market products and services in the European Union
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004347375
Saved in:
3
Images of women in news,
advertising
, and series and serials
Vogel, Jean
;
Vogel-Polsky, Eliane
-
1987
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000717114
Saved in:
4
Folgedokument zum Grünbuch über kommerzielle Kommunikationen im Binnenmarkt : Mitteilung der Kommission an den Rat, das Europäische Parlament und den Wirtschafts- und Sozialausschu...
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014268191
Saved in:
5
Mitteilung der Kommission an den Rat, das Europäische Parlament, den Wirtschafts- und Sozialausschuss und den Ausschuss der Regionen über die Zwischenbewertung des mehrjährigen Gem...
Europäische Kommission
-
1999
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6
Strategic input for 2016 - 2017 Work Programme : Secure Societies ; Protecting freedom and security of Europe and its citizens
Secure Societies Advisory Group
-
2014
The Secure Societies Advisory Group (SSAG) has considered the strategic priorities that should shape the H2020 programme for the 2016/2017...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011799454
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7
FP7 Security Advisory Group Annual Summary : June 2011 – June 2012
Sleigh, Andrew
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011799457
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8
The functioning of the market for
internet
access and provision from a consumer perspective in the European Union ; Commission staff working document, July 2013
Europäische Kommission
-
2013
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9
Ein europäisches Konzept für die Medienkompetenz im digitalen Umfeld : Mitteilung der Kommission an das Europäische Parlament, den Rat, den Europäischen Wirtschafts- und Sozialauss...
2007
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10
Mitteilung über künftige Netze und das
Internet
: Mitteilung der Kommission an das Europäische Parlament, den Rat, den Europäischen Wirtschafts- und Sozialausschuss und den Ausschu...
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003783169
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