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~institution:"Europäische Kommission / Generaldirektion Information, Kommunikation und Kultur"
~subject:"Fernsehen"
~subject:"Rundfunkpolitik"
~type_genre:"Non-commercial literature"
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Handbuch
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Language
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English
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German
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French
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Institution
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Europäische Kommission / Generaldirektion Information, Kommunikation und Kultur
Frankreich / Conseil supérieur de l'audiovisuel
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Großbritannien / Office of Communications
4
National Bureau of Economic Research
3
Compagnie Générale des Eaux
2
Europarat
2
Europäische Union / Amt für Geistiges Eigentum
2
RTL Group <Luxembourg>
2
Robert Schuman Centre for Advanced Studies
2
Berliner Handels- und Frankfurter Bank
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Bouygues <Firma>
1
Bundesverband Video
1
Center for Economic Research <Tilburg>
1
Deutschland / Bundesministerium für Wirtschaft und Technologie
1
Deutschland <Bundesrepublik>
1
Ekonomiska Forskningsinstitutet
1
Europarat / Audiovisuelle Informationsstelle
1
Europäische Gemeinschaften / Rat
1
Europäische Kommission
1
Film Industry Strategic Review Group
1
Fondazione Giovanni Agnelli
1
Forskerkonference om Børn og TV-Reklame <1992, Skodsborg>
1
Frankfurter Institut für Wirtschaftspolitische Forschung / Kronberger Kreis
1
Frankreich / Conseil Économique et Social
1
Friedrich-Ebert-Stiftung / Forum Berlin
1
Großbritannien / Department of Trade and Industry
1
Hachette Filipacchi Medias <Levallois-Perret>
1
Handelshögskolan i Stockholm / Fonden för Handels- och Distributionsforskning
1
Hans-Bredow-Institut
1
IP Deutschland GmbH <Kronberg im Taunus>
1
IP Deutschland GmbH <Köln>
1
Informedia-Stiftung
1
Institut der Deutschen Wirtschaft Köln
1
Ireland / Dept. of Arts, Heritage, Gaeltacht, and the Islands
1
Kanada / Task Force on the Economic Status of Canadian Television
1
Nordic Council of Ministers
1
Norway / Statistisk sentralbyrå
1
Odense universitet / Det Samfundsvidenskabelige fakultet
1
SRG SSR Idée Suisse / Forschungsdienst
1
Schweden / Finansdepartementet
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Measures to encourage the development of the industry of audiovisual production : MEDIA 92
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000813249
Saved in:
2
Mesures pour encourager le développement de l'industrie audiovisuelle : MEDIA 92 ; vade mecum
1990
-
Ed. 4
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000813253
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