//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"European Centre for the Development of Vocational Training"
~language:"deu"
~language:"lit"
~language:"tur"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Arbeiten und Lernen : Lernkult...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
EU countries
3
EU-Staaten
3
Europäische Union
3
Lernen
3
Learning
2
Berufsausbildung
1
Bildungspolitik
1
Dienstleistungsqualität
1
EU education policy
1
EU-Bildungspolitik
1
Geschichte 2007
1
Interactive media
1
Interaktive Medien
1
Internet
1
Lebenslanges Lernen
1
Lernerfolg
1
Lifelong learning
1
Occupational qualification
1
Qualifikation
1
Service quality
1
Standardisierung
1
Standardization
1
Validierung
1
more ...
less ...
Online availability
All
Free
2
Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Type of publication (narrower categories)
All
Amtsdruckschrift
2
Government document
2
Forschungsbericht
1
Umfrage
1
Language
All
German
Lithuanian
Turkish
English
5
Author
All
MacCullough, Colin
1
Massy, Jane
1
McCullough, Colin
1
Institution
All
European Centre for the Development of Vocational Training
Springer Fachmedien Wiesbaden
11
Universität <Osnabrück> / Fachgebiet Betriebswirtschaftslehre - Organisation und Wirtschaftsinformatik
9
Deutschland / Statistisches Bundesamt
6
Albertus-Magnus-Akademie <Walberberg>
4
Dr. Rainer Hampp <Firma>
4
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und Kultur
4
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
3
Causales GmbH
3
Deutsche Gesellschaft für Soziologie
3
Deutsche Stiftung Weltbevölkerung
3
Deutschland <Bundesrepublik> / Presse- und Informationsamt
3
Hanns-Martin-Schleyer-Stiftung
3
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
3
Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
3
Springer-Verlag GmbH
3
Vereinte Nationen / Population Fund
3
Österreich / Statistisches Zentralamt
3
Akademie für Politik und Zeitgeschehen
2
Arbeitsgemeinschaft Kulturwirtschaftsbericht NRW
2
Arbeitsgemeinschaft Ost
2
Bundesinstitut für Berufsbildung
2
Deutsche Afrika Stiftung
2
Deutsche Gesellschaft für Asienkunde
2
Deutscher Soziologentag <24, 1988, Zürich>
2
Deutsches Institut für Afrika-Forschung
2
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
2
Eric Cuvillier <Firma>
2
Europäische Kommission
2
Fachhochschule Jena / Fachbereich Betriebswirtschaft
2
Fachtagung Der Erfahrung einen Wert Geben! Neue Wege in den Gesundheits- und Sozialberufen <2005, Wien>
2
Forschungsstelle Osteuropa
2
Frankfurt School of Finance & Management
2
Friedrich-Naumann-Stiftung
2
Geographische Gesellschaft <Trier>
2
German Institute of Development and Sustainability
2
Gesellschaft für Kanada-Studien
2
Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften / Bildungsökonomischer Ausschuß
2
Göttinger Arbeitskreis
2
Institut Arbeit und Technik <Gelsenkirchen>
2
more ...
less ...
Published in...
All
CEDEFOP reference series
1
Cedefop reference series
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Der Perspektivwechsel hin zu Lernergebnissen : Politik und Praxis in Europa
European Centre for the Development of Vocational Training
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008778885
Saved in:
2
Einschätzung des eLearning durch die Nutzer : Cedefop Online-Umfragen
MacCullough, Colin
(
contributor
);
Massy, Jane
(
contributor
); …
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001653409
Saved in:
3
Validierung nicht-formalen und informellen Lernens in Europa : Momentaufnahme 2007
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014011220
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->