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~institution:"Fachhochschule Reutlingen / European School of Business"
~subject:"Germany"
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Marketingmanagement
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2
Viral marketing
2
Virales Marketing
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Zielgruppe
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Absatz
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Alter
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Betriebliche Wertschöpfung
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Betrieblicher Konflikt
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Bibliometrics
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Bibliometrie
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Brand image
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Comparison
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Consumer behaviour
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E-Sport
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Electric power industry
1
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Online availability
All
Free
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Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
3
Non-commercial literature
3
Language
All
German
2
English
1
Author
All
Nufer, Gerd
2
Hackbarth, André
1
Löbbe, Sabine
1
Oexle, Sandra
1
Institution
All
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
Springer Fachmedien Wiesbaden
14
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
12
GATE Germany, Konsortium Internationales Hochschulmarketing
9
Duncker & Humblot
7
Springer-Verlag GmbH
6
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
5
Axel-Springer-Verlag / Marketing Anzeigen
4
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
4
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
4
Institut für Weltwirtschaft
4
Verlag Dr. Kovač
4
Agricultural and Applied Economics Association - AAEA
3
Arthur D. Little International Inc. <Wiesbaden>
3
Causales GmbH
3
De Gruyter Oldenbourg
3
Deutscher Marketing-Verband
3
Gesellschaft für Innovatives Marketing
3
Peter Lang GmbH
3
Technische Universität Braunschweig
3
Thüringen / Landesregierung
3
Wissenschaftliche Gesellschaft für Innovatives Marketing
3
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
3
Absatzwirtschaftliche Gesellschaft
2
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
2
BusinessVillage GmbH
2
Dachverband Wissenschaftlicher Gesellschaften der Agrar-, Forst-, Ernährungs-, Veterinär- und Umweltforschung
2
Deutsche Sporthochschule Köln / Institut für Sportökonomie und Sportmanagement
2
European University Institute / Department of Economics
2
Fachgebiet für Marketing und management Nachwachsender Rohstoffe, Hochschule Weihenstephan-Triesdorf
2
Fördergesellschaft Marketing e.V. an der Ludwig-Maximilians-Universität München
2
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
2
Hans-Böckler-Stiftung / Arbeitsgruppe Klima, Umwelt, Zukunft
2
Humboldt-Universität zu Berlin / Institut für Genossenschaftswesen
2
Institut für Marketing <Münster, Westfalen>
2
Institut für Marketing und Trendanalysen <Gutau>
2
International Association of Agricultural Economists - IAAE
2
International European Forum on Innovation and System Dynamics in Food Networks
2
Marketing zwischen Theorie und Praxis e.V.
2
Nürnberger Akademie für Absatzwirtschaft
2
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Reutlinger Diskussionsbeiträge zu Marketing und Management
3
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ECONIS (ZBW)
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-
3
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1
Marketing
für Best Ager
Nufer, Gerd
;
Oexle, Sandra
-
2010
Marketing
-Mix gegeben. Zusätzlich soll ein Beispiel aus der Praxis eine erfolgreich umgesetzte Ansprache der Zielgruppe …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521356
Saved in:
2
Sportsponsoring bei Fußball-Weltmeisterschaften : Wirkungsvergleich WM 2006 versus WM 1998
Nufer, Gerd
-
2011
Veränderungen psychologischer
Marketing
-Zielgrößen im Vergleich vor und während der WM, die das Engagement der offiziellen Sponsoren …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521322
Saved in:
3
Attitudes, preferences, and intentions of German households concerning participation in peer-to-peer electricity trading
Hackbarth, André
;
Löbbe, Sabine
-
2018
models to identify consumer motivations for participating in P2P electricity trading and develop implications for
marketing
… most valuable target groups for P2P electricity trading
marketing
strategies of municipal utilities first and foremost … that the
marketing
efforts should to a special degree take peer effects into account, as they are found to wield great …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011974304
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