//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Federal Reserve Bank of Chicago"
~institution:"HAL"
~institution:"Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung"
~isPartOf:"Bildung und Beruf im Umbruch"
~subject:"Berufsbildung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Wage-price dynamics and struct...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 5 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Berufsbildung
Arbeitsmarkt
2
Deutschland
2
East Germany
2
Germany
2
Labour market
2
Ostdeutschland
2
Highly skilled workers
1
Hochqualifizierte Arbeitskräfte
1
Students
1
Studierende
1
Studium
1
University education
1
Vocational training
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
German
1
Author
All
Kaiser, Manfred
1
Institution
All
Federal Reserve Bank of Chicago
HAL
Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
Published in...
All
Bildung und Beruf im Umbruch
Beiträge zur Arbeitsmarkt- und Berufsforschung : BeitrAB
8
Beiträge zur Arbeitsmarkt- und Berufsforschung
2
Eurostat / Theme: Population and social conditions
1
Literaturdokumentation zur Arbeitsmarkt- und Berufsforschung / Sonderheft
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Zur Diskussion der Übergänge in die berufliche Bildung und Beschäftigung im geeinten Deutschland
Kaiser, Manfred
(
ed.
)
-
1992
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000842638
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->