//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Freie Universität Berlin / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft"
~institution:"Friedrich-Schiller-Universität Jena / Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät"
~person:"Steib, Christian"
~type_genre:"Thesis"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Review of vocational education...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Arbeitsmarktintegration
1
Berufsbildung
1
Bildungswesen
1
Deutschland
1
Educational system
1
Germany
1
Labour market integration
1
Sociology
1
Soziologie
1
System
1
Systems theory
1
Systemtheorie
1
Vocational training
1
Übergang <Sozialwissenschaften>
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Thesis
Graue Literatur
1
Hochschulschrift
1
Non-commercial literature
1
Language
All
German
1
Author
All
Steib, Christian
Kessing, Sebastian
1
Institution
All
Freie Universität Berlin / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft
Friedrich-Schiller-Universität Jena / Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Das der beruflichen Bildung ungeliebte Kind : Eine systemtheoretische Analyse der Herausbildung und Verfestigung des „(beruflichen) Übergangssystems“ in der Bundesrepublik Deutschl...
Steib, Christian
-
Friedrich-Schiller-Universität Jena / Rechts- und …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012887092
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->