Showing 1 - 10 of 284
business-to-consumer electronic commerce. It presents a study of key components and concepts of e-commerce, evaluating the … critical success factors for global e-commerce, the economics of e-commerce and the practical issues involved with e-commerce …Electronic commerce at the dawn of the third millennium -- Building e-commerce from the ground up -- Principles of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011726043
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011925056
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011925134
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011622463
Konsumenten wählen im Zuge der Digitalisierung immer öfter Subskriptionen bzw. Abonnements, um ihre Einkäufe zu automatisieren. Im Mittelpunkt des essentials von Severin Friedrich Bischof und Thomas Rudolph stehen Subskriptionen für Konsumgüter, die von Konsumenten in der Vergangenheit in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402907
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011556049
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011503569