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~institution:"IP Deutschland GmbH <Köln>"
~institution:"International Association of Business Communicators"
~institution:"Springer Fachmedien Wiesbaden"
~source:"econis"
~subject:"USA"
~subject:"Öffentlichkeitsarbeit"
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Der Einfluß der musikalischen...
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USA
Öffentlichkeitsarbeit
Werbung
42
Advertising
38
Werbewirkung
11
Advertising effects
10
Deutschland
9
Germany
9
Consumer behaviour
8
Kommunikation
8
Konsumentenverhalten
8
Marketing
8
Public relations
7
Online-Marketing
5
Verbraucherverhalten
5
Advertising industry
4
Communication science
4
Internet marketing
4
Kommunikationswissenschaft
4
Marketingmanagement
4
Social Web
4
Social web
4
Werbewirtschaft
4
Beziehungsmarketing
3
Internal communication
3
Interne Kommunikation
3
Marketing management
3
Organisation
3
Relationship marketing
3
Unternehmen
3
Werbeforschung
3
Beeinflussung
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Branchenentwicklung
2
Brand management
2
Communication
2
Digitalisierung
2
Digitization
2
Erfolgsfaktor
2
Europa
2
Europe
2
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Online availability
All
Undetermined
5
Type of publication
All
Book / Working Paper
8
Journal
1
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
3
Aufsatzsammlung
2
Collection of articles of several authors
1
Handbook
1
Handbuch
1
Konferenzschrift
1
No longer published / No longer aquired
1
Sammelwerk
1
Thesis
1
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less ...
Language
All
English
5
German
4
Author
All
Gillis, Tamara L.
3
Diehl, Nazim
1
Diehl, Sandra
1
Grove Ditlevsen, Marianne
1
Hoffmann, Edgar
1
Koinig, Isabell
1
Matrisciano, Sara
1
Nielsen, Martin
1
Pedersen, Anne Grethe Julius
1
Peters, Elisabeth
1
Spangardt, Benedikt
1
more ...
less ...
Institution
All
IP Deutschland GmbH <Köln>
International Association of Business Communicators
Springer Fachmedien Wiesbaden
National Bureau of Economic Research
4
Cornell University / Department of Agricultural Economics
3
Advertising Federation of America / Bureau of Research and Education
2
Boston College / Department of Economics
2
Federal Trade Commission
2
Gesellschaft für Westfälische Wirtschaftsgeschichte
2
Institut für Medienentwicklung und Kommunikation <Frankfurt, Main>
2
Peter Lang GmbH
2
United States / Congress / Senate / Committee on the Judiciary / Subcommittee on Antitrust and Monopoly
2
American Marketing Association
1
Axel Springer Verlag
1
BDW, Deutscher Kommunikationsverband
1
Centre for International Economic Studies
1
Confederation British Industry
1
Conference on America, Japan and EC '92, the Prospects for Marketing, Advertising and Research <1990, Venedig>
1
Conference: Markets, Firms and Property Rights: A Celebration of the Research of Ronald Coase <2009, Chicago, Ill.>
1
Deutscher Kommunikationsverband
1
Deutsches Bibliotheksinstitut / Kommission für Kinder- und Jugendbibliotheken
1
Duncker & Humblot
1
European Society for Opinion and Marketing Research
1
Europäische Kommission
1
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg / Institut für Freie Berufe
1
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
IGI Global
1
Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie <Augsburg>
1
Interdisziplinäres Symposium Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <2, 2002, Århus>
1
International Conference on Marketing and Development
1
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des Forschungsnetzwerks Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <19., 2019, Wien>
1
J. L. Kellogg Graduate School of Management
1
Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem <Budapest>
1
Meždunarodnaja Naučno-Praktičeskaja Konferencija Reklamnyj Rynok Rossii: Problemy i Perspektivy <2010, Orel>
1
Oblast Orel
1
Orlovskij Gosudarstvennyj Institut Ėkonomiki i Torgovli
1
Schweizerisches Dienstleistungszentrum Berufsbildung - Berufs-, Studien- und Laufbahnberatung
1
Smithsonian Institution
1
Special Libraries Association
1
Springer International Publishing
1
more ...
less ...
Published in...
All
Research
3
Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
2
A joint publication of the Jossey-Bass business & management series and the International Association of Business Communicators
1
Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
1
International key facts
1
Jossey-Bass business & management series
1
Organisationskommunikation
1
more ...
less ...
Source
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ECONIS (ZBW)
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1
The IABC handbook of organizational communication : a guide to internal communication, public relations, marketing, and leadership
Gillis, Tamara L.
(
ed.
)
-
International Association of Business Communicators
-
2011
-
2. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009158312
Saved in:
2
The IABC handbook of organizational communication : a guide to internal communication, public relations, marketing and leaderhip
Gillis, Tamara L.
(
ed.
)
-
International Association of Business Communicators
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003241080
Saved in:
3
Advertising
IP Deutschland GmbH <Köln>
-
Köln : IP International Marketing Committee (CMI)
-
45.2002; damit Ersch. eingest.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001696009
Saved in:
4
Mobilität - Wirtschaft - Kommunikation : wie die Mobilität von Unternehmen, Personen, Kapital, Waren und Dienstleistungen die Kommunikation verändert
Matrisciano, Sara
(
ed.
);
Hoffmann, Edgar
(
ed.
); …
-
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des …
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012304140
Saved in:
5
Das Image im Aushandlungsprozess :
Werbung
von Versicherungsunternehmen im Kontext der Riester-Renten-Debatte
Diehl, Nazim
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012061778
Saved in:
6
Corporate Advertising : Wesenszüge und Wirkungen einer Kommunikationsdisziplin an der Schnittstelle von
Werbung
und Public Relations
Spangardt, Benedikt
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011955431
Saved in:
7
Werbung
und PR im digitalen Zeitalter : Grenzen, Übergänge und neue Formate
Nielsen, Martin
(
ed.
);
Grove Ditlevsen, Marianne
(
ed.
); …
-
2023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014418106
Saved in:
8
The IABC handbook of organizational communication : a guide to internal communication, public relations, marketing, and leadership
Gillis, Tamara L.
(
ed.
)
-
2011
-
2nd ed (Online-Ausg.)
This new edition of The IABC Handbook of Organizational Communication contains a comprehensive collection of practical knowledge about successful corporate communication and its effect on an organization as a whole. Thoroughly revised and updated to meet the realities of today's organizational...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014275644
Saved in:
9
Pharmaceutical advertising as a source of consumer self-empowerment : evidence from four countries
Koinig, Isabell
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011429121
Saved in:
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