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~institution:"IP Deutschland GmbH <Köln>"
~institution:"Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem <Budapest>"
~source:"econis"
~subject:"USA"
~subject:"Öffentlichkeitsarbeit"
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IP Deutschland GmbH <Köln>
Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem <Budapest>
Springer Fachmedien Wiesbaden
5
National Bureau of Economic Research
4
Cornell University / Department of Agricultural Economics
3
International Association of Business Communicators
3
Advertising Federation of America / Bureau of Research and Education
2
Boston College / Department of Economics
2
Federal Trade Commission
2
Gesellschaft für Westfälische Wirtschaftsgeschichte
2
Institut für Medienentwicklung und Kommunikation <Frankfurt, Main>
2
Peter Lang GmbH
2
United States / Congress / Senate / Committee on the Judiciary / Subcommittee on Antitrust and Monopoly
2
American Marketing Association
1
Axel Springer Verlag
1
BDW, Deutscher Kommunikationsverband
1
Centre for International Economic Studies
1
Confederation British Industry
1
Conference on America, Japan and EC '92, the Prospects for Marketing, Advertising and Research <1990, Venedig>
1
Conference: Markets, Firms and Property Rights: A Celebration of the Research of Ronald Coase <2009, Chicago, Ill.>
1
Deutscher Kommunikationsverband
1
Deutsches Bibliotheksinstitut / Kommission für Kinder- und Jugendbibliotheken
1
Duncker & Humblot
1
European Society for Opinion and Marketing Research
1
Europäische Kommission
1
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg / Institut für Freie Berufe
1
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
IGI Global
1
Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie <Augsburg>
1
Interdisziplinäres Symposium Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <2, 2002, Århus>
1
International Conference on Marketing and Development
1
Internationale und Interdisziplinäre Jahrestagung des Forschungsnetzwerks Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation <19., 2019, Wien>
1
J. L. Kellogg Graduate School of Management
1
Meždunarodnaja Naučno-Praktičeskaja Konferencija Reklamnyj Rynok Rossii: Problemy i Perspektivy <2010, Orel>
1
Oblast Orel
1
Orlovskij Gosudarstvennyj Institut Ėkonomiki i Torgovli
1
Schweizerisches Dienstleistungszentrum Berufsbildung - Berufs-, Studien- und Laufbahnberatung
1
Smithsonian Institution
1
Special Libraries Association
1
Springer International Publishing
1
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Advertising
IP Deutschland GmbH <Köln>
-
Köln : IP International Marketing Committee (CMI)
-
45.2002; damit Ersch. eingest.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001696009
Saved in:
2
Proceedings ; Second International Conference on Marketing and Development, july 10 - 13, 1988
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000999786
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