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Institut für Demoskopie Allensbach
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Philippine Institute for Development Studies <Makati>
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World Bank
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OECD
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Philippinen / National Statistics Office
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Philippine Statistics Authority
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Economy and Environment Program for Southeast Asia (EEPSEA), International Development Research Centre
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International Monetary Fund
63
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WorldFish Center, Consultative Group on International Agricultural Research (CGIAR)
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Verlag Dr. Kovač
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American Marketing Association
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International Monetary Fund (IMF)
34
International Energy Agency
33
eSocialSciences
33
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
30
European Association of Agricultural Economists - EAAE
29
Information Resources Management Association
27
Institute of Social Studies (ISS)
27
Edward Elgar Publishing
26
Internationales Arbeitsamt
26
International Labour Office
25
East Asian Bureau of Economic Research (EABER)
24
Weltbank
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Bangko Sentral ng Pilipinas
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Institute of Developing Economies, Japan External Trade Organization (JETRO)
21
Nomos Verlagsgesellschaft
21
Vereinte Nationen / Economic and Social Commission for Asia and the Pacific
21
HAL
19
Asian Development Bank (ADB)
18
Friedrich-Schiller-Universität Jena
18
Internationaler Währungsfonds
18
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Einstellungen, Freizeitsaktivitäten, Produkt- und Themeninteresse
1992
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2
Einstellungen, Freizeitaktivitäten, Produkt- und Themeninteresse
1991
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Einstellungen, Freizeitaktivitäten, Produkt- und Themeninteresse
1991
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Märkte und Medien : Einstellungen, Freizeitaktivitäten, Produkt- und Themeninteressen
1993
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Märkte und Medien : Einstellungen, Freizeitaktivitäten, Produkt- und Themeninteressen
1994
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Märkte und Medien : soziodemographische Merkmale, Einstellungen, Freizeitaktivitäten, Produkt- und Themeninteressen. - 1995. - [Ca. 500] S. in getr. Zählung
1995
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Märkte und Medien : soziodemographische Merkmale, Einstellungen, Freizeitaktivitäten, Produkt- und Themeninteressen. - 1996. - [Ca. 510] S. in getr. Zählung
1996
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(1997). - [Ca. 500] S.
1997
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AWA '98 : Allensbacher Markt-Analyse 1998, Werbeträger-Analyse 1998
1998
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Märkte und Medien, Teil 1
1998
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