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~institution:"Leuphana Universität Lüneburg"
~type_genre:"Aufsatz in Zeitschrift"
~type_genre:"Hochschulschrift"
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Thesis
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Language
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German
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Author
All
Weisenfeld-Schenk, Ursula
3
Funk, Burkhardt
2
Reihlen, Markus
2
Breitmayer, Bastian
1
Eberhart, Andrea K.
1
Fisscher, Olaf A. M.
1
Gapp-Schmeling, Katharina
1
Habersang, Stefanie
1
Hodson, Julian Michael
1
Hörisch, Jacob
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Kreilkamp, Edgar
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Loschelder, David
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Pechlaner, Harald
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Pelster, Matthias
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Rogall, Holger
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Schaltegger, Stefan
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Schmidt, Mario
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Schomerus, Thomas
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Schöneborn, Dennis
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Seidel, Jan
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Stange, Martin
1
Wehrden, Henrik von
1
Weiß, Gregor
1
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Institution
All
Leuphana Universität Lüneburg
Springer Fachmedien Wiesbaden
147
Verlag Dr. Kovač
50
Friedrich-Schiller-Universität Jena
25
Universität Mannheim
24
RWTH Aachen
16
Shaker Verlag
13
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
12
Nomos Verlagsgesellschaft
11
Technische Universität Braunschweig
11
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
9
Eric Cuvillier <Firma>
9
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
9
Helmut-Schmidt-Universität
9
Technische Universität Dresden
8
Westfälische Wilhelms-Universität Münster
8
Goethe-Universität Frankfurt am Main
7
Peter Lang GmbH
7
Universität St. Gallen
7
Logos Verlag Berlin
6
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
4
Ernst-Moritz-Arndt-Universität Greifswald
4
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
4
Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
4
Kassel University Press GmbH
4
Steinbeis-Stiftung für Wirtschaftsförderung
4
Svenska Handelshögskolan <Helsinki>
4
Universität Bremen
4
Universität Hohenheim
4
epubli GmbH
4
Dr. Hans-Joachim Köster <Firma>
3
Julius-Maximilians-Universität Würzburg
3
Otto-Friedrich-Universität Bamberg
3
Springer Gabler <Firma>
3
Technische Universität Berlin
3
Technische Universität Chemnitz
3
Universität Hamburg
3
Universität Kassel
3
Universität Potsdam
3
Universität Stuttgart
3
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Entrepreneurial Management und Standortentwicklung
1
HWR Berlin Forschung : eine Veröffentlichung der Hochschule für Wirtschaft und Recht Berlin
1
Research
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Connecting brand identity and consumer-based brand equity for tourism destinations : a structural model of leisure visitors’ destination brand associations
Hodson, Julian Michael
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012420330
Saved in:
2
Investor behavior: essays on social interaction and decision-making
Breitmayer, Bastian
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011913123
Saved in:
3
Taking stock and moving forward in process-reseach : theoretical and methodological considerations for studying process phenomena in organization and management studies
Habersang, Stefanie
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012392526
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4
Multi-channel advertising effectiveness : modeling user behavior and approaches for decision support in real-time advertising
Stange, Martin
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011654073
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5
Faktoren nachhaltigen Stromkonsums in Europa und seine Förderung durch politisch-rechtliche Instrumente : eine Analyse aus Sicht der Nachhaltigen Ökonomie
Gapp-Schmeling, Katharina
-
2020
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012156701
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6
Mechanisms in sustainability-related thought & behavior: the individual in business and society contexts
Seidel, Jan
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011772227
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7
The role of consumers in transformations towards sustainable consumption
Eberhart, Andrea K.
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012802676
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