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~institution:"Peter Lang GmbH"
~subject:"United States"
~subject:"Verbraucherverhalten"
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Germany
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Marketing
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Advertising
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Arzneimittel
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Arzneimittelmarkt
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Automotive industry
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Decision
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Digitalisierung
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Digitization
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Kaufverhalten
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Kundenorientierung
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Ladengeschäft
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Luxury goods
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Luxusgut
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Luxusgüter
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Online availability
All
Undetermined
4
Type of publication
All
Book / Working Paper
4
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
2
Thesis
2
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
English
3
German
1
Author
All
Aydın, Bayram Oğuz
1
Böhm, Stephan
1
Lange, Katharina
1
Mattmüller, Roland
1
Quint, Werner
1
Schmidt, Toni
1
Smolnik, Stefan
1
Winzer, Peter
1
Winzer, Peter J.
1
Şahin, Emine
1
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less ...
Institution
All
Peter Lang GmbH
Springer Fachmedien Wiesbaden
46
Verlag Dr. Kovač
19
American Marketing Association
9
Institut für Demoskopie Allensbach
9
RWTH Aachen
7
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
6
Technische Universität Braunschweig
6
European Society for Opinion and Marketing Research
5
OECD
5
Friedrich-Schiller-Universität Jena
4
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
4
Helmut-Schmidt-Universität
4
Edward Elgar Publishing
3
Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
3
IGI Global
3
NetLibrary, Inc
3
Seminar on market modelling
3
Springer International Publishing
3
Erich-Schmidt-Verlag
2
Gesellschaft für Innovatives Marketing
2
Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
2
Indian Institute of Foreign Trade <Delhi>
2
Institut für Medien- und Konsumentenforschung <Erding>
2
J. L. Kellogg Graduate School of Management
2
Josef Eul Verlag GmbH
2
National Industrial Conference Board
2
Nomos Verlagsgesellschaft
2
Paradoxien des Verbraucherverhaltens <Veranstaltung> <2017, Berlin>
2
Russell Sage Foundation
2
Technische Universität Clausthal
2
Technische Universität Dresden
2
Universität Mannheim
2
Verlag Franz Vahlen
2
Verlag Werner Hülsbusch
2
Westfälische Wilhelms-Universität Münster
2
AMACOM
1
Academy of Marketing
1
Academy of Marketing / Conference <48., 2015, Limerick, Shannon>
1
Academy of Marketing / Conference <49., 2016, Newcastle-upon-Tyne>
1
more ...
less ...
Published in...
All
Schriften zu Marketing und Handel
1
Strategisches Marketingmanagement
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
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1
-
4
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1
Advanced e-business research : international trends & issues
Böhm, Stephan
(
ed.
);
Quint, Werner
(
ed.
); …
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011670299
Saved in:
2
Mobile Marketing : eine experimentelle Studie über den Einfluss von mobilen Verkaufsfördermaßnahmen auf die Einstellungsbildung und die Verhaltensabsichten
Lange, Katharina
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011710364
Saved in:
3
Shopper behavior at the point of purchase : drivers of in-store decision-making and determinants of post-decision satisfaction in a high-involvement product choice
Schmidt, Toni
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011459342
Saved in:
4
Research methods and techniques in public relations and advertising
Aydın, Bayram Oğuz
(
ed.
);
Şahin, Emine
(
ed.
)
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012036892
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