//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"PricewaterhouseCoopers GmbH"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Handelsmarketing : Grundlagen...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Business network
1
Corporate Governance
1
Corporate governance
1
Unternehmensnetzwerk
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
All
German
1
Author
All
Ahlert, Dieter
1
Institution
All
PricewaterhouseCoopers GmbH
Springer-Verlag GmbH
618
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing <Münster, Westfalen>
31
Springer Gabler <Firma>
6
Forschungsstelle für Allgemeine und Textile Marktwirtschaft <Münster, Westfalen>
5
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Westfälische Wilhelms-Universität Münster
5
Institut für Angewandte Arbeitswissenschaft
4
Westfälische Wilhelms-Universität Münster / Forschungsstelle für Allgemeine und Textile Marktwirtschaft
4
FC <25., 2021, Online>
3
Institut für Handelsmanagement <Münster (Westf)>
3
Ludwig-Maximilians-Universität München
3
EconWPA
2
Fakultät Wirtschaftswissenschaften, Technische Universität Dresden
2
Hochschule Niederrhein
2
Institut für Handelsmanagement und Netzwerkmarketing <Münster (Westf)>
2
Internationales Centrum für Franchising und Cooperation (F & C) <Münster (Westf)>
2
Marketinginstitut für Textilwirtschaft
2
Münsteraner Management-Symposien Textilwirtschaft, Handelsmanagement und Distribution <1995 - 1996>
2
Nomos Verlagsgesellschaft
2
Paradoxien des Verbraucherverhaltens <Veranstaltung> <2017, Berlin>
2
Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Bundesverband Deutscher Stiftungen
1
Bundesverband des Deutschen Textil-Einzelhandels
1
Center for Advanced Sustainable Management
1
CoDecFin <2., 2021, Online>
1
DeFi <1., 2021, Online>
1
Diagnostik- und Testkuratorium
1
Fachbereich Rechts- und Wirtschaftswissenschaften, Technische Universität Darmstadt
1
Hochschule Pforzheim / Institut für Industrial Ecology
1
Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg
1
Hochschule für Technik Stuttgart
1
IPRI International Performance Research Institute <Stuttgart>
1
Internationaler Trendkongress Fashion Retailing <1995, Münster, Westfalen>
1
Internationales Centrum für Franchising und Cooperation (F & C) <Münster, Westfalen>
1
Invitation Seminar - State Aid Law and Business Taxation: Selected Issues <2015, Brüssel>
1
Münsteraner Diskussionsforum Handelsmanagement und Distribution
1
Petar Šarčević International Conference <4., 2015, Rovinj>
1
PricewaterhouseCoopers Aktiengesellschaft Wirtschaftsprüfungsgesellschaft
1
Symposium "Innovation in der Nachhaltigkeitsforschung: ein Beitrag zur Umsetzung der UNO-Nachhaltigkeitsziele" <2016, Hamburg>
1
Symposium Oeconomicum <9, 1996, Münster (Westf)>
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Network governance : modische Worthülse oder Instrument zur exzellenten Unternehmensführung in kooperativen Unternehmensnetzwerken?
Ahlert, Dieter
(
contributor
)
-
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014428966
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->