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Undetermined
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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Hochschulschrift
3
Thesis
2
Language
All
German
2
English
1
Author
All
Buhmann, Alexander
1
Diehl, Nazim
1
Kirchgeorg, Manfred
1
Pfeil, Silko
1
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
Universität <Bremen> / Lehrstuhl für Innovatives Markenmanagement
4
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
4
Facultatea de Administraţie Publică, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA)
3
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
3
Deutsche Landwirtschafts-Gesellschaft
2
Deutscher Quality-Circle-Kongress <8, 1989, Köln>
2
HAL
2
Keleti Károly Gazdasági Kar, Óbudai Egyetem
2
Unité Mixte de Recherche Marchés, Organisations, Institutions et Stratégies d'Acteurs (UMR MOISA), Département Sciences Sociales, Agriculture et Alimentation, Espace et Environnement (SAE2)
2
Vytautas Magnus University
2
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
1
Bernard Hodes Group <New York, NY>
1
Chartered Institute of Marketing
1
Comité Français pour l'UNICEF / Groupe Consultatif
1
DIW Berlin (Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung)
1
DLG-Wintertagung <2016, München>
1
Department of Economics, National University of Ireland
1
Deutsche Public-Relations-Gesellschaft
1
Deutsche Quality-Circle-Gesellschaft
1
Deutsche Zentralbibliothek für Wirtschaftswissenschaften - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft (ZBW)
1
Deutsches Institut für Altersvorsorge <Köln>
1
Duesseldorf University of Applied Sciences
1
Economics Research, World Bank Group
1
European Society for Opinion and Marketing Research
1
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und Kultur
1
Faculdade de Economia, Universidade do Porto
1
Facultatea de Finante şi Banci, Universitatea Spiru Haret
1
Fondazione ENI Enrico Mattei (FEEM)
1
ISM University of Management and Economics
1
Institut für Betriebswirtschaftliche Risikoforschung und Versicherungswirtschaft <München>
1
Institute for the Study of Labor (IZA)
1
Intercultural Dialogue <2002, Brüssel>
1
International Conference Network Societies and Postindustrial Identities <2005, Tübingen>
1
International European Forum on Innovation and System Dynamics in Food Networks
1
Lithuanian University of Agriculture
1
Mykolas Romeris University
1
Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration (RANEPA)
1
Siauliai University
1
Southern Agricultural Economics Association - SAEA
1
more ...
less ...
Published in...
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Research
2
Schriftenreihe der HHL Leipzig Graduate School of Management
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Das
Image
im Aushandlungsprozess : Werbung von Versicherungsunternehmen im Kontext der Riester-Renten-Debatte
Diehl, Nazim
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012061778
Saved in:
2
Werteorientierung und Arbeitgeberwahl im Wandel der Generationen : eine empirisch fundierte Analyse unter besonderer Berücksichtigung der Generation Y
Pfeil, Silko
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570130
Saved in:
3
Measuring country
image
: theory, method, and effects
Buhmann, Alexander
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011517647
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