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Undetermined
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Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
1
Thesis
1
Language
All
German
1
English
1
Author
All
Janda-Eble, Henrik von
1
Kugler, Sascha
1
Swoboda, Bernhard
1
Weindel, Julia Katharina
1
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
RWTH Aachen
2
Arbeitsgemeinschaft für Marketing
1
Bauhaus-Universität Weimar
1
Bauhaus-Universitätsverlag Weimar
1
Brandenburgische Technische Universität Cottbus-Senftenberg
1
Hochschule <Wismar> / Fachbereich Wirtschaft
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Information Resources Management Association
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Jung von Matt AG <Hamburg>
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Marketing zwischen Theorie und Praxis e.V. / Alumni
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Uni-Edition GmbH
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Universität Bremen / Lehrstuhl für Innovatives Markenmanagement
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Universität St. Gallen / Institut für Marketing
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Verlag Dr. Kovač
1
htp St. Gallen Managementberatung AG
1
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Handel und Internationales Marketing / Retailing and International Marketing
1
Research
1
Source
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ECONIS (ZBW)
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1
Retail brand equity and loyalty : analysis in the context of sector-specific antecedents, perceived value, and multichannel retailing
Weindel, Julia Katharina
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011505956
Saved in:
2
Markenmanagement mit System : wie Sie Ihre Marke strukturiert aufbauen und führen
Kugler, Sascha
;
Janda-Eble, Henrik von
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011695574
Saved in:
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