Showing 1 - 10 of 62
Theoretische Fundierung der Unternehmenskommunikation -- Entwicklungsstufen der Unternehmenskommunikation als Bestandteile des IR -- Informationsverarbeitung am Kapitalmarkt -- Experimentelle Untersuchung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402863
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012173111
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012695650
The study explores the underlying motives and processes why and how corporate sponsors and professional football clubs in Germany enter into an additional share deal given the contradictory nature of corporations (monetary driven) and football clubs (maximising sporting success while operating...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012250822
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012119733
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012429590
Die Macht der Konsumenten - die Beschreibung einer Veränderung -- Das Phänomen aus ökonomischer Sicht -- Das Phänomen aus soziologischer Sicht -- Das Phänomen aus psychologischer Sicht -- Das Phänomen aus philosophischer Sicht,.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402826
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011978499
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014010687