Showing 1 - 10 of 14
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012799146
Respondents use different ways to respond to rating scale items. Hence, item responses do not only capture the trait to be measured, but also the way respondents react to rating scales. So-called response styles have been incorporated in a variety of psychometric modeling approaches and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012144978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011443063
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012123133
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012157319
In dieser Studie gehe ich aus kommunikationswissenschaftlicher Perspektive der Frage nach, wie sich Vertrauen in Online-Bewertungen gestaltet. Um diese Frage zu beantworten, führe ich zunächst eine umfangreiche Literaturstudie zu den bisherigen empirischen Befunden zu Vertrauen in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012123122
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011454918
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012608760
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570680