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~institution:"Universität Mannheim / Institut für Volkswirtschaft und Statistik"
~subject:"Knowledge transfer"
~subject:"Theory"
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Wettbewerb
1
Wettbewerbstheorie
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Type of publication
All
Book / Working Paper
4
Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
4
Graue Literatur
4
Non-commercial literature
4
Working Paper
4
Language
All
English
4
Author
All
Maurer, Boris
2
Conrad, Klaus
1
Schulz, Norbert
1
Stahl, Konrad
1
Institution
All
Universität Mannheim / Institut für Volkswirtschaft und Statistik
National Bureau of Economic Research
139
IGI Global
71
Edward Elgar Publishing
38
Springer Fachmedien Wiesbaden
14
Friedrich-Schiller-Universität Jena
13
World Bank
12
Melbourne Business School
9
Universität Augsburg / Institut für Volkswirtschaftslehre
9
Center for Economic Research <Tilburg>
8
OECD
8
Technische Universität Bergakademie Freiberg / Fakultät für Wirtschaftswissenschaften
7
Johns Hopkins University / Department of Economics
6
Université catholique de Louvain / Institut de recherches économiques et sociales <1941-1960>
6
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
5
European University Institute / Department of Economics
5
INSEAD
5
National Science Foundation
5
Scuola superiore Sant'Anna di studi universitari e di perfezionamento / Laboratory of Economics and Management
5
Bonn Graduate School of Economics
4
Center for Economic Analysis <Boulder, Colo.>
4
Deutsche Forschungsgemeinschaft
4
Europäische Kommission / Gemeinsame Forschungsstelle
4
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
4
Gellman Research Associates
4
Robert Schuman Centre for Advanced Studies
4
Technische Universität Dresden
4
Universität Stuttgart / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre und Controlling
4
Walter de Gruyter GmbH & Co. KG
4
Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung
4
Zentrum für Interdisziplinäre Forschung / Research Group on Procedural Approaches to Conflict Resolution
4
Foerder Institute for Economic Research <Tēl-Āvîv>
3
Fraunhofer-Institut für System- und Innovationsforschung
3
Fraunhofer-Institut für Systemtechnik und Innovationsforschung
3
Institut for Erhvervsstudier <Ålborg>
3
London School of Economics and Political Science
3
Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
3
Nomos Verlagsgesellschaft
3
Universitetet i Oslo / Økonomisk institutt
3
Universität Dortmund / Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
3
more ...
less ...
Published in...
All
Discussion papers / Institut für Volkswirtschaftslehre und Statistik ; Department of Economics, Universität Mannheim
4
Beiträge zur angewandten Wirtschaftsforschung
2
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
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1
-
4
of
4
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relevance
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date (oldest first)
1
Advertising (
innovation
) and product differentiation
Schulz, Norbert
;
Stahl, Konrad
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013359847
Saved in:
2
Strategic delay of innovative entry if the research technology is random
Maurer, Boris
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000923082
Saved in:
3
Sequential innovative entry and endogenous technology choice
Maurer, Boris
-
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013359822
Saved in:
4
Energy tax and R&D competition : the case of energy efficient consumer durables
Conrad, Klaus
-
1995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013359885
Saved in:
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