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~institution:"Universität St. Gallen / Institut für Medien- und Kommunikationsmanagement"
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Type of publication
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Book / Working Paper
Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
Bibliography
Mehrbändiges Werk
Working Paper
Arbeitspapier
1
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
All
English
1
Author
All
Einwiller, Sabine
1
Will, Markus
1
Institution
All
Universität St. Gallen / Institut für Medien- und Kommunikationsmanagement
Deutsche Bundesbank
3
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
2
Akademie für Raumforschung und Landesplanung
1
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg
1
Association for the Study of the World Refugee Problem
1
Australien / Department of Social Security
1
Bad Hindelang
1
Basel Committee on Banking Supervision
1
Bayern / Staatsministerium für Arbeit und Sozialordnung
1
Bonn Graduate School of Economics
1
Centre for Economic Policy Research
1
Deutsches Institut für Normung
1
Europäisches Institut für Internationale Wirtschaftsbeziehungen
1
Forschungszentrum Generationenverträge
1
Institut dal Dicziunari Rumantsch Grischun
1
Institut für Betriebswirtschaft <Braunschweig>
1
Institute of European Finance <Bangor, Gwynedd>
1
Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas
1
International Labour Office
1
Internationaler Währungsfonds / European Department <1>
1
Johannes Gutenberg-Universität Mainz / Geographisches Institut
1
Kammer für Arbeiter und Angestellte für Wien / Abteilung für Wirtschaftswissenschaft
1
National Bureau of Economic Research
1
OECD / Public Management Service
1
Schweiz / Bundesamt für Sozialversicherungen
1
Schweiz / Direktion für Entwicklung und Zusammenarbeit
1
Schweiz / Staatssekretariat für Wirtschaft
1
Sonderforschungsbereich 597 "Staatlichkeit im Wandel"
1
Université de Genève / Département d'économie politique
1
Université de Lausanne / Institut de hautes études en administration publique
1
context verlag Augsburg
1
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Working paper / Institute for Media and Communications Management, University of St. Gallen
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ECONIS (ZBW)
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Corporate branding study : theoretical concepts and empirical findings
Einwiller, Sabine
;
Will, Markus
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2001
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