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~institution:"Workshop für Dienstleistungsmarketing <2, 1993, Innsbruck>"
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00.02.1993
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Type of publication
All
Book / Working Paper
2
Type of publication (narrower categories)
All
Konferenzschrift
2
Collection of articles of several authors
1
Conference proceedings
1
Sammelwerk
1
Language
All
German
2
English
2
Author
All
Thelen, Eva M.
2
Mairamhof, Gaby B.
1
Institution
All
Workshop für Dienstleistungsmarketing <2, 1993, Innsbruck>
Springer Fachmedien Wiesbaden
44
eSocialSciences
41
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
38
HAL
37
OECD
24
Europäische Kommission / Statistisches Amt
23
Europäische Kommission
22
Inter-American Development Bank
19
Trade and Agriculture Directorate, Organisation de Coopération et de Développement Économiques (OCDE)
17
C.E.P.R. Discussion Papers
15
National Bureau of Economic Research
15
East Asian Bureau of Economic Research (EABER)
13
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg / Institut für Freie Berufe
13
Institut für Freie Berufe <Nürnberg>
11
Universität Kaiserslautern / Lehrstuhl für Produktionswirtschaft
11
Stiftung zur Förderung der Wissenschaftlichen Forschung über Wesen und Bedeutung der Freien Berufe
10
Economics Department, Organisation de Coopération et de Développement Économiques (OCDE)
9
Instituto Universitario de Análisis Económico y Social (IAES), Universidad de Alcalá de Henares
9
Singapur / Department of Statistics
9
Centre d'études prospectives et d'informations internationales (CEPII)
8
EconWPA
8
Economics and Research Department, Asian Development Bank
8
Forschungsinstitut Freie Berufe
8
IGI Global
8
Nomos Verlagsgesellschaft
8
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
8
Wiener Institut für Internationale Wirtschaftsvergleiche, wiiw
8
Zentrum für Europäische Wirtschaftsforschung (ZEW)
8
Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung
7
Deutschland / Bundesministerium für Bildung und Forschung
7
Malaysia / Jabatan Perangkaan
7
Ungarn / Központi Statisztikai Hivatal
7
Verlag Dr. Kovač
7
Österreich / Bundesministerium für Verkehr, Innovation und Technologie
7
Asian Development Bank
6
Bundesverband der Freien Berufe
6
Grupo de Estudos Monetários e Financeiros (GEMF), Faculdade de Economia
6
Indian Council for Research on International Economic Relations (ICRIER)
6
Philippine Institute for Development Studies (PIDS), Government of the Philippines
6
Svenska Handelshögskolan <Helsinki>
6
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Dienstleistungsmarketing : eine Bestandsaufnahme ; Tagungsband zum 2. Workshop für Dienstleistungsmarketing, Innsbruck, Februar 1993
Thelen, Eva M.
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);
Mairamhof, Gaby B.
(
contributor
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000349123
Saved in:
2
Dienstleistungsmarketing : eine Bestandsaufnahme ; Tagungsband zum 2. Workshop für Dienstleistungsmarketing, Innsbruck, Februar 1993
Thelen, Eva M.
(
contributor
)
-
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004164249
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