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Article in journal
1
Aufsatz in Zeitschrift
1
Language
All
English
1
Undetermined
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Author
All
Groth, Markus
2
Hennig-Thurau, Thorsten
2
Walsh, Gianfranco
2
Published in...
All
Academy of Management journal : AMJ
Journal of business research : JBR
29
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
25
Marketing : ZFP ; journal of research and management
19
Journal of Business Research
13
Journal of the Academy of Marketing Science
12
Journal of marketing
11
European journal of marketing : EJM
9
Journal of marketing management : MM
9
British journal of management : BJM
7
European management journal
7
Journal of consumer policy : consumer issues in law, economics and behavioural sciences
7
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
7
Journal of service research : JSR
7
Reihe: Marketing und Medien
7
The journal of services marketing
7
Die Betriebswirtschaft : DBW
6
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
6
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
6
Marketing intelligence & planning
6
Psychology & marketing
6
European Journal of Marketing
5
Journal of Services Marketing
5
Harvard-Business-Manager : das Wissen der Besten
4
Journal of cultural economics
4
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen
4
Universität Hannover - Fachbereich Wirtschaftswissenschaften - Lehrstuhl Marketing I: Markt und Konsum - Lehr- und Forschungsberichte
4
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
4
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
4
Dienstleistungsorientierung in der universitären Ausbildung : mehr Qualität im betriebswirtschaftlichen Studium ; Festschrift für Prof. Dr. Ursula Hansen zum 60. Geburtstag
3
International journal of internet marketing and advertising : IJIMA
3
International marketing review
3
Journal of Service Management
3
Konsumentenverhalten im Internet : Konzepte, Erfahrungen, Methoden
3
Lehr- und Forschungsberichte / Universität Hannover, Institut für Betriebsforschung, Lehrstuhl Markt und Konsum
3
Marketing Intelligence & Planning
3
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
3
Markt und Konsum
3
Springer eBook Collection
3
SpringerLink / Bücher
3
Umweltwirtschaftsforum : uwf ; die betriebswissenschaftlich-ökologisch orientierte Fachzeitschrift
3
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Customer reactions to emotional labor : the roles of employee acting strategies and customer detection accuracy
Groth, Markus
;
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Walsh, Gianfranco
- In:
Academy of Management journal : AMJ
52
(
2009
)
5
,
pp. 958-974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003906453
Saved in:
2
Customer Reactions to Emotional Labor: The Roles of Employee Acting Strategies and Customer Detection Accuracy
Groth, Markus
;
Hennig-Thurau, Thorsten
;
Walsh, Gianfranco
- In:
Academy of Management journal : AMJ
52
(
2009
)
5
,
pp. 958-974
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008326314
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