//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Across the board"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Marken-Power : warum Aldi, Ike...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Type of publication
All
Article
1
Language
All
Undetermined
1
Author
All
Wileman, Andrew
1
Published in...
All
Across the board
Springer eBook Collection / Business and Economics
5
Suderburger Arbeitspapiere für Handel und Logistik
5
Europäische Hochschulschriften / 5
4
Journal of business economics : JBE
4
Management today
4
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
4
Customer Relationship Management im Handel : Strategien, Konzepte, Erfahrungen
2
Freie Universität Berlin - Institut für Bank- und Finanzwirtschaft - Veröffentlichungen
2
Reihe: Finanzierung, Kapitalmarkt und Banken
2
Diskussionsbeitrag
1
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin
1
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin - Betriebswirtschaftliche Reihe
1
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin / Betriebswirtschaftliche Reihe
1
Diskussionspapiere der Wirtschaftswissenschaftlichen Fakultät / Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Universität Hannover : Hannover economic papers (HEP)
1
Handbuch Franchising und Cooperation : das Management kooperativer Unternehmensnetzwerke
1
Handelsmarken : Zukunftsperspektiven der Handelsmarkenpolitik
1
In: Wirtschaftswissenschaftliches Studium (32) 2003, S. 328-333
1
Osnabrücker sozialwissenschaftliche Manuskripte
1
Roland Berger Strategy Consultants - Academic network
1
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf
1
Universität Hannover - Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät - Diskussionspapiere
1
more ...
less ...
Source
All
OLC EcoSci
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Saving the Day - Who said conserving cash involves major sacrifices? How to cut costs without forgoing corporate performance.
Wileman, Andrew
- In:
Across the board
(
2008
),
pp. 30-35
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008107613
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->