Showing 1 - 10 of 12
This work examines the current, relevant and complex problem of how companies can take an intellectual property lead within research and development collaborations. Special emphasis is placed on the early phases of the innovation process and the service industry sector, in which intellectual...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520595
. Heribert Meffert die Diskussion um die Leitorientierung und den Wandel des Marketing in Deutschland über vier Jahrzehnte …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019302
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000880448
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003697435
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003173948
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000849216
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013265215
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011658518
Gegenstand und Besonderheiten des Dienstleistungsmarketing -- Konzepte und theoretische Grundlagen des Dienstleistungsmarketing -- Informationsgrundlagen des Dienstleistungsmarketing -- Strategisches und Operatives Dienstleistungsmarketing -- Qualitätsmanagement im Dienstleistungsbereich --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017847
Gegenstand und Besonderheiten des Dienstleistungsmarketing -- Konzepte und theoretische Grundlagen des Dienstleistungsmarketing -- Informationsgrundlagen des Dienstleistungsmarketing -- Strategisches und Operatives Dienstleistungsmarketing -- Qualitätsmanagement im Dienstleistungsbereich --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019698