//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Applied marketing science / Angewandte Marketingforschung"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Eine empirische Analyse von De...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Behavioral economics
1
Bonus
1
Customer retention
1
Kundenbindung
1
Kundenbindungsprogramm
1
Loyalty program
1
Verhaltensökonomie
1
Verhaltensökonomik
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
1
Thesis
1
Language
All
German
1
Author
All
Schnöring, Marc
1
Woisetschläger, David
1
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
1
Technische Universität Braunschweig
1
Published in...
All
Applied marketing science / Angewandte Marketingforschung
Arbeitspapiere des Instituts für Automobilwirtschaft und Industrielle Produktion
9
Journal of business research : JBR
7
SpringerLink / Bücher
6
EconStor Preprints
5
Research
5
European journal of marketing : EJM
4
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
4
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
4
Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
3
Springer eBook Collection
3
Springer eBook Collection / Business and Economics
3
Transfer, Werbeforschung & Praxis : Zeitschrift für Werbung, Kommunikation und Markenführung
3
Applied marketing science/Angewandte Marketingforschung
2
International marketing review
2
Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
2
Journal of retailing
2
Journal of the Academy of Marketing Science
2
Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis
2
Planung & Analyse : Zeitschrift für Marktforschung und Marketing
2
Psychology & marketing
2
Applied Marketing Science /Angewandte Marketingforschung
1
Applied Marketing Science/Angewandte Marketingforschung
1
Arbeitspapiere der Juniorprofessur für Dienstleistungsmanagement
1
Arbeitspapiere des Instituts des Automobilwirtschaft und Industrielle Produktion
1
Controlling : Zeitschrift für erfolgsorientierte Unternehmenssteuerung
1
Die Betriebswirtschaft : DBW
1
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
1
Dienstleistungsmarken : Forum Dienstleistungsmanagement
1
Erfolgsfaktoren der Markenführung : Know-how aus Forschung und Management
1
Exzellenz in Markenmanagement und Vertrieb : Grundlagen und Erfahrungen
1
Fallstudien zur Unternehmensführung
1
Gabler Edition Wissenschaft / Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
1
Gabler Edition Wissenschaft / Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement
1
Gabler Research
1
Gabler research / Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
1
Gruppen und Teamorganisation
1
HMD : Praxis der Wirtschaftsinformatik
1
Handbuch Franchising und Cooperation : das Management kooperativer Unternehmensnetzwerke
1
Handbuch Kundenbindungsmanagement : Strategien und Instrumente für ein erfolgreiches CRM
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
1
Showing
1
-
1
of
1
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Konsequenzen der Prämieneinlösung in Kundenbindungsprogrammen : theoretische Fundierung und empirische Analyse
Schnöring, Marc
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011407602
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->