//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München"
~person:"Piller, Frank T."
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Service-Innovationin Bildung u...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 2 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Beziehungsmarketing
3
Lieferantenmanagement
3
Relationship marketing
3
Supplier relationship management
3
Theorie
3
Theory
3
Customer integration
2
E-commerce
2
Electronic Commerce
2
Kundenintegration
2
Betriebliche Wertschöpfung
1
Business model
1
Entrepreneurship
1
Entrepreneurship approach
1
Erfolgsfaktor
1
Geschäftsmodell
1
Mass Customization
1
Mass customization
1
Mass production
1
Massenproduktion
1
Product design
1
Produktgestaltung
1
Success factor
1
Value creation
1
adidas-Salomon AG
1
book-on-Demand
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
4
Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
4
Graue Literatur
4
Non-commercial literature
4
Working Paper
4
Language
All
German
2
English
2
Author
All
Piller, Frank T.
Reichwald, Ralf
21
Möslein, Kathrin
9
Englberger, Hermann J.
2
Bastian, Christina
1
Berger, Christoph
1
Bieberbach, Florian
1
Conrat, Juan-Ignacio
1
Daxenberger, Georg
1
Erben, Roland
1
Fremuth, Natalie
1
Goecke, Robert
1
Hermann, Michael
1
Ihl, Christoph
1
Seifert, Sascha
1
Tasch, Andreas
1
more ...
less ...
Published in...
All
Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München
Collaborative customer relationship management : taking CRM to the next level; with 7 tables
2
Lehrbuch
2
Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeineund Industrielle Betriebswirtschaftslehre an derTechnischen Universität München ; 2001/25
1
Bachelor geeignet!
1
CLIC executive briefing
1
Competitiveness of new industries : institutional framework and learning in information technology in Japan, the US and Germany
1
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
1
Discontinuous innovation : learning to manage the unexpected
1
Electronic Services
1
Enterprise 2.0 - Die Kunst, loszulassen
1
Enterprise 2.0 - die Kunst, loszulassen
1
Gabler Edition Wissenschaft / Markt- und Unternehmensentwicklung
1
Gabler-Lehrbuch
1
Handbuch Electronic Business : Informationstechnologien - Electronic Commerce - Geschäftsprozesse
1
Industry and innovation
1
Innovationsfähigkeit in einer modernen Arbeitswelt : Personalentwicklung, Organisationsentwicklung, Kompetenzentwicklung ; Beiträge der Tagung des BMBF
1
Kommunikation als Erfolgsfaktor im Innovationsmanagement : Strategien im Zeitalter der Open Innovation
1
Kundenintegration und Kundenbindung : wie Unternehmen von ihren Kunden profitieren
1
Produktions- und Logistikmanagement in virtuellen Unternehmen und Unternehmensnetzwerken
1
Reader
1
Real-Time Enterprise in der Praxis : Fakten und Ausblick
1
Series on technology management
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
SpringerLink / Bücher
1
Strategisches Wertschöpfungsmanagement in dynamischer Umwelt : Festschrift für Erich Zahn
1
TU München - Lehrstuhl für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre - Publikationen
1
The practical real-time enterprise : facts and perspectives
1
Unternehmensführung
1
Wertschöpfungsmanagement als Kernkompetenz : Festschrift für Horst Wildemann
1
Wirtschaftsinformatik : WI ; Organ der Fachbereichs Wirtschaftsinformatik der Gesellschaft für Informatik e.V. und der Wissenschaftlichen Kommission Wirtschaftsinformatik im Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
1
Zeitschrift für Betriebswirtschaftslehre ; 71 (2001) SH. 2
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
Showing
1
-
4
of
4
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Co-Designing the customer interface: learning from exploratory research
Piller, Frank T.
;
Berger, Christoph
;
Möslein, Kathrin
; …
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002607507
Saved in:
2
From economies of scale towards economies of customer integration : value creation in mass customization based electronic commerce
Piller, Frank T.
;
Möslein, Kathrin
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001704605
Saved in:
3
Customer integration : Formen und Prinzipien einer Integration der Kunden in die unternehmerische Wertschöpfung
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001647366
Saved in:
4
Die Reverse Economy : Begriff, Wertschöpfungsmodelle und Erfolgsfaktoren kundenorientierten Unternehmertums im Informationszeitalter
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001610007
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->