//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München"
~person:"Reichwald, Ralf"
~person:"Verhoef, Peter C."
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Kundenorientierung und Leistun...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 3 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Beziehungsmarketing
3
Relationship marketing
3
Customer integration
2
Kundenintegration
2
Theorie
2
Theory
2
Betriebliche Wertschöpfung
1
Business model
1
E-commerce
1
Electronic Commerce
1
Entrepreneurship
1
Entrepreneurship approach
1
Erfolgsfaktor
1
Geschäftsmodell
1
Innovation management
1
Innovationsmanagement
1
Lieferantenmanagement
1
Success factor
1
Supplier relationship management
1
Value creation
1
book-on-Demand
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Type of publication (narrower categories)
All
Arbeitspapier
3
Graue Literatur
3
Non-commercial literature
3
Working Paper
3
Language
All
German
3
Author
All
Reichwald, Ralf
Verhoef, Peter C.
Piller, Frank T.
9
Cramer, Jorun
2
Happel, Barbara
2
Ihl, Christoph
2
Schaller, Christian
2
Franke, Nikolaus
1
Hermann, Michael
1
Hönigschmid, Florian
1
Knoll, Otto
1
Meier, Roland
1
Möslein, Kathrin
1
Müller, Florian
1
Seifert, Sascha
1
Stotko, Christof M.
1
more ...
less ...
Published in...
All
Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
7
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
5
Mobile Kommunikation : Wertschöpfung, Technologien, neue Dienste
5
Journal of retailing
4
ERIM report series research in management
3
Journal of marketing
3
Journal of service research : JSR
3
Journal of the Academy of Marketing Science
3
European management journal
2
Journal of retailing and consumer services
2
Lehrbuch
2
SpringerLink / Bücher
2
Arbeitsberichte des Lehrstuhls für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre an der Technischen Universität München
1
Betriebliche Tertiarisierung : der ganzheitliche Wandel vom Produktionsbetrieb zum dienstleistenden Problemlöser
1
Customer engagement : contemporary issues and challenges
1
ERIM Report Series Reference
1
Electronic Services
1
Erfolgsfaktor Flexibilität : Strategien und Konzepte für wandlungsfähige Unternehmen
1
Forschungs- und Technologiemanagement : Potenziale nutzen - Zukunft gestalten
1
Foundations and trends in marketing : FTMKT
1
Gabler Edition Wissenschaft
1
Gabler Edition Wissenschaft / Markt- und Unternehmensentwicklung
1
Gabler-Lehrbuch
1
Handbook of marketing strategy
1
Handbook of research on customer equity in marketing
1
Information als Wettbewerbsfaktor : Kongreß-Dokumentation; 50. Deutscher Betriebswirtschafter-Tag 1996
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of relationship marketing : innovations & enhancements for customer service, relations & satisfaction
1
Konzepte für das Service Engineering : Modularisierung, Prozessgestaltung und Produktivitätsmanagement ; mit 10 Tabellen
1
MSI reports : working paper series
1
Marketing : journal of research and management
1
Marketing accountability for marketing and non-marketing outcomes
1
Marketing letters : a journal of research in marketing
1
Netzwerke: Businessinnovationen und Kooperationskultur im Spannungsbogen zwischen Forschung und Praxis
1
Produktions- und Logistikmanagement in virtuellen Unternehmen und Unternehmensnetzwerken
1
Research series / Erasmus Universiteit Rotterdam
1
Risikomanagement und kapitalmarktorientierte Finanzierung : Festschrift zum 65. Geburtstag von Bernd Rudolph
1
Rotterdams Instituut voor Bedrijfseconomische Studies : RIBES
1
Springer eBook Collection / Business and Economics
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Kundenbeteiligung an unternehmerischen Innovationsvorhaben : Psychologische Determinanten der Innovationsentscheidung
Reichwald, Ralf
;
Ihl, Christoph
;
Seifert, Sascha
-
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002607695
Saved in:
2
Customer integration : Formen und Prinzipien einer Integration der Kunden in die unternehmerische Wertschöpfung
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001647366
Saved in:
3
Die Reverse Economy : Begriff, Wertschöpfungsmodelle und Erfolgsfaktoren kundenorientierten Unternehmertums im Informationszeitalter
Reichwald, Ralf
;
Piller, Frank T.
-
2001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001610007
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->