//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~isPartOf:"Arbeitspapier / Institut für Markt- und Verbrauchsforschung im Fachbereich Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Research Methodology in Market...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Deutschland
2
Betriebsfertigung
1
Betriebsleiter
1
Marktforschung
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Language
All
Undetermined
3
Author
All
Haedrich, Günther
2
Kuss, Alfred
2
Kleinert, Horst
1
Naeve, Peter
1
Strothmann, Karl-Heinz
1
Thiel, Dieter
1
Ziegler, Rainer
1
kuss, Alfred
1
more ...
less ...
Institution
All
Freie Universität Berlin / Institut für Markt- und Verbrauchsforschung
2
Published in...
All
Arbeitspapier / Institut für Markt- und Verbrauchsforschung im Fachbereich Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin
Lehrbuch
21
International journal of advertising : the quarterly review of marketing communications
15
SpringerLink / Bücher
15
Journal of advertising : official publication of the American Academy of Advertising
13
Journal of advertising
11
International journal of advertising : the review of marketing communications
9
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin
8
European Advertising Academy
8
Journal of the Academy of Marketing Science
8
Psychology & marketing
6
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
6
Advances in advertising research
5
BuR - Business Research
5
Grundwissen der Ökonomik / Betriebswirtschaftslehre
5
Journal of current issues and research in advertising : JCIRA
5
Journal of international marketing
5
Marketing letters : a journal of research in marketing
5
Springer eBook Collection
5
Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Freien Universität Berlin / Betriebswirtschaftliche Reihe
4
Empirische Mastertechniken : eine anwendungsorientierte Einführung für die Marketing- und Managementforschung
4
International journal of research in marketing : IJRM ; official journal of the European Marketing Academy
4
Marketing : ZFP ; journal of research and management
4
Marketing-Management
4
Business research
3
Discussion Papers / Fachbereich Wirtschaftswissenschaft, Freie Universität Berlin
3
Diskussionsbeiträge
3
Journal of business economics : JBE
3
Journal of business research : JBR
3
Journal of marketing
3
Marketing Letters
3
Research
3
Breaking new ground in theory and practice
2
Business research : BuR ; official open access journal of VHB, Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft e.V
2
Current insights and future trends : [extended versions of papers presented at the 10th ICORIA (International Conference on Research in Advertising), held in Berlin, Germany, in June 2011]
2
Gabler Lehrbuch
2
Jahrbuch der Absatz- und Verbrauchsforschung
2
Journal of Consumer Psychology
2
Journal of consumer research : JCR ; an interdisciplinary bimonthly
2
Journal of interactive marketing : a quarterly publication from the Direct Marketing Educational Foundation
2
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
APL-Programme zur Absatzvorausschätzung
Haedrich, Günther
;
Kuss, Alfred
-
1976
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000162913
Saved in:
2
Wahrscheinlichkeitsbegriff und subjektives Schätzvermögen des Managers : Ergebnisse e. Pilot-Studie
Haedrich, Günther
(
contributor
); …
-
Freie Universität Berlin / Institut für Markt- und …
-
1978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000162914
Saved in:
3
Zukunftsaspekte der Fertigung : Ergebnisse e. Primärerhebung
Strothmann, Karl-Heinz
(
contributor
); …
-
Freie Universität Berlin / Institut für Markt- und …
-
1978
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000163163
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->