Showing 1 - 10 of 13
Statistische Daten sind im allgemeinen - gemessen an idealtypischen Erhebungsbedingungen - nicht fehlerfrei, insbesondere können sie durch die Art, wie sie erhoben werden, beeinflusst werden ("Erhebungsartefakte"). Interviewereffekte spielen in diesem Zusammenhang in der Literatur eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011432499
carried out in form of a written survey with support of SME Groups Germany. For this purpose, 310 headquarters got an … invitation to participate in an online survey, with the respective managing directors or board members defined as key informants … different indicators. Overall, groups of all sizes took part in the survey, which has a positive effect on a differentiated …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012197542
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012215652
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012215846
a survey. On the basis of the current state of research a standardized questionnaire was developed. The relevant members …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011760949
Diese Arbeit untersucht die Ausgestaltung der Vertriebssteuerung im Privatkundengeschäft genossenschaftlicher Primärbanken. Teil II zeigt die deskriptiven und explorativen Ergebnisse. Die Vertriebssteuerung ist (unerwartet) heterogen ausgestaltet, trotz der grundsätzlich homogenen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011760953
as coverage and maintenance. The data used for this analysis comes from a nationwide survey of the cooperative banks. The …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011873203
durch Quotenstichproben auszumachen. -- Postmaterialism index ; survey methods ; multilevel analysis …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003915863
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003630037
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012314129