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~isPartOf:"Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern"
~person:"Hildebrandt, Lutz"
~person:"Huber, Frank"
~subject:"Konsumentenverhalten"
~subject:"Schätzung"
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Type of publication
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Article
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Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
1
Book section
1
Language
All
German
1
Author
All
Hildebrandt, Lutz
Huber, Frank
Bauer, Hans H.
1
Dichtl, Erwin
1
Herrmann, Andreas
1
Häubl, Gerald
1
Johnson, Michael D.
1
Peter, Sibylle Isabelle
1
Schweiger, Günter
1
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Published in...
All
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / F / Center of Market-Oriented Product and Production Management
15
Reihe: Marketing : MAR
9
SFB 649 discussion paper
8
Wissenschaftliche Arbeitspapiere / P / Center of Market-Oriented Product and Production Management
8
Marketing : ZFP ; journal of research and management
5
SFB 649 Discussion Paper
5
Gabler Edition Wissenschaft
4
Reihe: Wissenschaftliche Arbeitspapiere / W / Institut für Marktorientierte Unternehmensführung, Universität Mannheim
4
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : ZfbF
3
SpringerLink / Bücher
3
Wirtschaftswissenschaftliches Studium : WiSt ; Zeitschrift für Studium und Forschung
3
Die Betriebswirtschaft : DBW
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Discussion paper / Humboldt-Universität zu Berlin, Sonderforschungsbereich 373 Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
2
Discussion papers of interdisciplinary research project 373
2
Journal of retailing and consumer services
2
Psychology & marketing
2
Springer eBook Collection / Business and Economics
2
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
1
CECP Technical Reports, Papers from the International Institute for Environment and Society of the Science Center Berlin
1
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
1
Customer retention in the automotive industry : quality, satisfaction and loyalty
1
Erlebniskommunikation : Erfolgsfaktoren für die Marketingpraxis
1
Gabler Edition Wissenschaft / Spektrum wirtschaftswissenschaftliche Forschung
1
Jena research papers in business and economics : working and discussion paper series School of Economics and Business Administration Friedrich Schiller University Jena
1
Journal of business economics : JBE
1
Journal of business research : JBR
1
Journal of economic psychology : research in economic psychology and behavioral economics
1
Journal of revenue and pricing management
1
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
1
Kundenzufriedenheit : Konzepte - Methoden - Erfahrungen
1
OR spectrum : quantitative approaches in management
1
Optimal bundling : marketing strategies for improving economic performance ; with 48 tables
1
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
1
Quantitative marketing and marketing management : marketing models and methods in theory and practice ; dedicated to Udo Wagner
1
Schmalenbach business review : sbr
1
Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the First ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999
1
The international review of retail, distribution and consumer research
1
The journal of brand management : an international journal
1
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Die Bestimmungsgrößen der Markentreue beim Pkw-Kauf : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Bauer, Hans H.
- In:
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von …
,
(pp. 119-132)
.
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001293677
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