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~isPartOf:"Betriebswirtschaftliche Schriften : BWS"
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Festschrift
Hochschulschrift
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Case study
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Aufsatz in Zeitschrift
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Aufsatzsammlung
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Thesis
2
Bibliografie
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Language
All
German
3
English
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Author
All
Hendrikse, George W. J.
2
Hörschgen, Hans
2
Ballin, Christoph
1
Froböse, Michael
1
Hu, Yamei
1
Iliopoulos, Constantine
1
Kaapke, Andreas
1
Rabe, Christina
1
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Betriebswirtschaftliche Schriften : BWS
International studies of management and organization
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
8
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
7
Gabler Edition Wissenschaft
7
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung
7
Lehrbuch
6
Journal of historical research in marketing
4
Meffert-Marketing-Edition
4
wi - Wirtschaft
4
Always learning
3
Betriebswirtschaftliche Schriften
3
Cases on innovations in educational marketing : transnational and technological strategies
3
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
3
Marketing intelligence & planning
3
Schriftenreihe des Instituts für Betriebswirtschaftliche Forschung an der Universität Zürich
3
Springer Gabler Research
3
UTB / Management
3
AccessMM-Reihe Grundlagen
2
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
2
Corporate social responsibility in the digital age
2
DUV / Wirtschaftswissenschaft
2
Entrepreneurship, Marketing, Innovation
2
Ethics in marketing : international cases and perspectives
2
Gabler Edition Wissenschaft / Business-to-Business-Marketing
2
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
2
Marketingstudien
2
Meffert Marketing Edition
2
Mitteilungen des Instituts für Handelsforschung an der Universität zu Köln / Sonderhefte
2
Research
2
Schriften zum Marketing
2
Sozialwissenschaftliche Schriften zur Forst- und Holzwirtschaft
2
Springer-Lehrbuch
2
Unternehmung und Gesellschaft
2
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
2
AMS review : official publication of the Academy of Marketing Science
1
Acta Universitatis Lodziensis / Folia oeconomica
1
Adoption of innovation : balancing internal and external stakeholders in the marketing of innovation
1
Advances in applied economic research : proceedings of the 2016 International Conference on Applied Economics (ICOAE)
1
Advances in computational management science
1
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1
Allocation of decision rights in fruit and vegetable contracts in China
Hu, Yamei
;
Hendrikse, George W. J.
- In:
International studies of management and organization
39
(
2009/10
)
4
,
pp. 8-30
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003955231
Saved in:
2
Influence costs in
agribusiness
cooperatives : evidence from case studies
Iliopoulos, Constantine
;
Hendrikse, George W. J.
- In:
International studies of management and organization
39
(
2009/10
)
4
,
pp. 60-80
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003955241
Saved in:
3
Marktrevolutionen in Schlummernden Märkten
Ballin, Christoph
-
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003042092
Saved in:
4
Zukunftsperspektiven des
Marketing
- Paradigmenwechsel und Neuakzentuierungen : Festschrift anlässlich der Emeritierung von Prof. Dr. Dr. h. c. Hans Hörschgen
Rabe, Christina
(
ed.
);
Hörschgen, Hans
(
honouree
)
-
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001768099
Saved in:
5
Marketing
als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
Froböse, Michael
(
ed.
);
Hörschgen, Hans
(
honouree
); …
-
1996
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013344654
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